Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, Mei 03, 2010

bila diri sudah tak di hargai

Assalamualaikum....ermmm bg tajuk sedeyyy lak pepagi buta ni....
iya betul tajuk tu macam betoi kan kan kan,,,
tenggah sedey nii...
terasa sudahhh....................... semenjak dua menjak ni ...diri ini sudah tidak di hargai....
ermmm iyalah kan.....kita sudah tak comel....
apa lagi dan dan dan.
ingin jer....nak bawak hati ni jauh-jauhhhhhhhhhhhhhhhh
nak jer duk sorang2 nak..jer lupakan segalanya2...
ermmmm
ermmm
ermmm
ermmmmmmmmmmmm
ermmmmmmmm
apalagi ya??

2 ulasan:

nza berkata...

mcm org merajik jerrr tu bunyinya....

MAMASYAZA berkata...

apsal ni tetiba je cam merajuk semacam aje, tak cukup lagik ke himpulan tupperware kat umah tu...hehehe

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...