Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Mei 09, 2010

operasi membersihkan umah...peninggalan

alhamdulillah selamat sampai dan kembali lagi
sehari suntuk pagi2 jumaat kami ke umah lama...peninggalan arwah nenek nye abah.
pergi bersih dan basuh mana2 yang patut
selepas selesai membersih umah terus ke umah tok wan aliya..
ermmm bestnya...lauk pauk...ader ulam gitu
tok wan masak spesial hari tu....abah sembelih ayam kampung....dan buat sup..kegemaran cucunya.
sedihlak....terima kasih abah..
aliya....duk makan ais krim..letih sgt duk simpan..barang lama ..kat umah tok nyam aliya
abah tersandar keletihan tuu
apa aliya ni..makan sambil berdiri...dok baikkk
sayang lak tenmggok umh lama..kalau tak terjaga mesti semuanya rosakk
kat loteng.....ermm bestnyer angin kuat...nanti2 datang nak buat homestay..balik sekali-sekala kat kb..leh aaahh rehat2 kan kan
ermmm umah inilah...umah pertama kali..umi datang lps kahwin ngen abah..
banyak kenangan kat umah nenek nya abah
abah dibesarkan oleh neneknya...
abah duk dr kecil kat umah ni..jadi...nenek abah hadiah kan umah ni..lah untuk abah aliya
syukur alhamdulillah
lps semua kemas2....umi simpan sebahagian barang2 lama..sepeti teko...kuali ..pan...gelas..periuk...mangkuk tiongkat..dan bekas basuh tangan lama...daripada duk buang baik umi ambik..nanti kangg..balik umah umi nak bersih2 .lps tu...nak deko kan..heheheh english style lak..insyallah lah kalau jadi..nak mintak bimbingan dr kak intan dulu..insyallah

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...