Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Mei 09, 2010

2 hari ni....di kotabharu bandaraya islam

assalamualaikum...alhamdulillah 2 hari tak jengguk blog ..hari ni umi dah kembali ke umah...2 hari umi berada di kb..umi rindu sgt2 ngen blog ni..walaupun jadual di sana penuh..tp ader masa gak rindu kat diary umiliya ni hehehe
.
.
alhamdulillah kelmarin bertolak dr kb kul 7 ptg ...dan sampai kul 12 malam...ermmm banyak gak rehat nyer....abh bawak kete slow2 jer...badan letih sgt2
.
.
.
sehari suntuk hari jummat hari tu..duk basuh ngen simpan umah ..arwah nenek ..yg di beri sewa kat org...tp...ermm sedeyy nyer di tinggalnya dalam keadaan kotor sgt2......emm sedey nyer ..tak tau lah nak cakap apa....
tenggok jer umah penionggalan arwah yg telah di hadiah kan pada abah liya...tp sekarang masih lagi atas tiga nama....iatu mama nyer abah dan pak sedara yg bongsu....jadi umah tu lom menjadi hak milik abah lagi..sekarang masih berkongsi...insyallah nnti ader rezeki kami dah berpakat nak jer cucur rumah tu....
.
.
buat masa ni abah masih tak mampu lagi....
.
.
lom ader peruntukan dan kemampuan lagi...
jadi sabar2 lah...insyallah ader rezeki akan settle semuanya
.
.
kemas2 umahhhhhh
aliya ngen cik ngoh yg ngah sibuk2 duk siap2 barang pertunangan ayah cik liya...nak tunang minggu depan
ermm bestnyer nasi kerabu

2 ulasan:

MAMASYAZA berkata...

best la, akhirnya dpt gak balik kb, bershopping apa lak kat sana, tak stori pun

indahhouse berkata...

salam umiliya,
selamat hari ibu,kak. Moga bahagia sentiasa :)

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...