Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, April 18, 2010

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaay esok abah balik...a



Salam.....ermmm Yaaaaaaaaaaaaay esok abah balik.....ermmm  umi ke anak gembira tuuuu..
dua2lahhhh kan kan kan...rase macam setahun berjauhan..winduuuuuuuuuuuuu hehehhehe
kalau leh tak mau agii berjauhan beginiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..kalau pemisahnya ajal,,,umi tak tau lah..mintak2 Allah kuatkan iman..dan kuat kan semangat ku huhuhuhu.
.
.
.
.
.
.
.
.





Hari ni..umi ngen alya di rumah jer..alhamdulillah kul 11 pagi tadi bonda ...adik dan adik ipar datang umah....
baby aufi pun datang tak sangka lak..cepat sembuh babay aufi tu.....apa yg umi sangka lps operate mesti nanges upernya tidak,,,,alhamdulillah doa2 kekawan dan sedara mara termakbul,,,syukur kembali..
.
.
adik ipar ngen bonda duk main2 ngen baby aufi tu...
sukanya ..cik na..bakal ummi tak lama lagi...insyallah jika tiada aral...bulan 6 ni...jangka bersalin..kami doakan semoga perjalanan  pulang ke sabah esok selamat ya..semoga ....baby dalam kandungan pun keadaan baik,,hendaknya..pesanku,,kepada adik lelaki...jaga baik2 isteri ya..jgn bagi tekanan ok....insyallah..semoga semua selamat pergi dan balik...
kesian mmi tak dapat ngntar...kat airport esok.....abah takder memndang kan fly awal sgt ....umi tokleh nak pergi...alya ke sekolah kul 8..fly kul 8 kan..huhuhuhu doa ya ..semoga selamat semua


happynyer budak tecit niii




tokleh pakai baju..panaskan aufi huhuhuhu

dapat towel lembapbaru dia berhenti  menjerittt..ee si budak aufi niii



ermmm suker nyerrr alya.....bila baby aufi ader tu hehehhe


kakak liya n baby aufi.................... 



sayang gambar ni kaburrrr....tenggokkkk nak diri  macam budak bsar nak duk berdiri jer heheheh


Ya

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...