Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, April 10, 2010

trip ke nilai~~~ 8hb 4 2010sss

Salam..ermm 7hb 4 2010..keluar dr zoo..kul 5 ptg..terus bertolak ke seremban..nak  ke umah sepupu umi..


ermmm seronok sgt dia bila kami sampai..maklum aahh keluarga jauh...kat terengganu..dan mak mertua lak.,..kat kelantan..mesti gembira..kalau ader sedra mara datang sekali-sekala..tp umi rase kesal gak..sebab tak bawak buah tangan apa2 pun...
sebenarnya dah bawak keropok lekor..disebabkan...dah 2 mlm...bimbnag kut rosak terpaksa umi tinggal semuanya kat quartes mintak kekawan2 bagi kat kawan2 sana....
maaf yer noyu..insyallah nanti umi datang lagi yekkk



alya ngen soima..apa lagi seronoklah dia...sepupu umi tuh peramah oprang nyer..
sampai jer ..dia terus hidangkan makaanan..ermmm special lak...tu..walaupun..baru kahwin..ermmm pandai dia masak....happy jer tenggok pasangan....bahagia ni..


sebelum bertolak ke nilai...umi sempat agi bergambar kenangan di depan umah noyu niii



lokasi pertama...eerrrmmmmmm suker2 sukernyerrrr










8 ulasan:

nza berkata...

sronok tu g jejln...umi singgah nilai 3 ek???ktsitu brg2 mmg murah kalu pndai tawar menawar..

NURUL IZZA berkata...

cantiknya rumah umi, besar..brg murah eh??

::Umiliya6677:: berkata...

salam kak nza..iya lah kak nza..memang murah2 giler hehehhe..sampai penuh satu kereta di punggah heheheh...tp umi ader gak terkilan..tak beli huhuhuhu

::Umiliya6677:: berkata...

nurul izza,,bukan umah umi tu..umah sepupu ...tido kat sana...masa gi jalan2 kat nilai tiga baru 2ni hehehe

suamihanyisterizuki berkata...

beshnya shopping...

MAMASYAZA berkata...

amboi..mesti membeli belah sakan kat nilai 3. kat situ pun byk gak barangan english style...bebinau bijik mata memilihnye..best

::Umiliya6677:: berkata...

tq..mama syaza sudi..singgah dan coment blog umi ya...

mamasyaza..iyalah..tp tak sempat pergi kat english style pun..sempat masuk kat carpert ngen frim cermin pun dah...penuh.bonet..kereta heheheh..lain kali kene datang lagi..heheh

::Umiliya6677:: berkata...

Suamihanyisterizuki~~~ salam ermm iyalah shoping tak ingat dunia heheheh...balik mula garu kepala

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...