Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, April 02, 2010

salam untuk liya

ssalamualaikum...salam di pagi jumaat yg mulia ni...bangun seawal pagi..murah rezeki kan kan..sape2 yg duk sambung tido tu..bangun2 ahh jengguk luar tu..syukur mentari masih....bersinar lagi.




cakkkkkkkkkkk

A
.
.
hari ni...alya takder umah..kelmarin ikum ibu aufi..katanya nak jaga adik aufi demam...takpelah dia nak lepas rindu kat adik dia tu...
.
.
hati2 jangan kasar2 ekk adik demam tu kak liya ya.
.
.
 mesti alya happy sebab kelmarin sepupu dia syafikah pun ader..dia balik duk ngen ayah dia minggu ni..
.
.


3 ulasan:

nza berkata...

mesti liya sdg hepi dikelilingi kaum keluarga n uminyaaaaaa sedang kesepian..kalu kak nza dok dekat, dh tentu kak nza bw umi g jejln n mkn2....sronokkn..

p/s ; mkn cantik la blog umi...jeles tgk.

::Umiliya6677:: berkata...

TU L;AH KAK NZA..TP BG LIYA LAGI SEDIH..SAMPAI DIA MINTAK NGEN UMI..PLEASE BG LAH LIYA GI UMAH ADIK AUFI...CUMA JUMAAT NGEN SABTU JER LIYA LEH MAIN NGEN ADIK ..ERMM HIBA KAN DGR ..TP TAKPE..UMI BG JER..SEBAB DIA DAH LEH DI HARAP..TOLONG JAGA AUFI TU HUHUHU.


TIME KASIH YA KAK NZA AMBIK BERAT KAT UMI NI HEHEH

::Umiliya6677:: berkata...

BUKAN CANTIK AHHH ..KAK NZA...SIMPLE ..HARI TU..ABAH CAKAP MACAM BLOG BUDAK2..ADER DINASOUR HUHUHU

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...