Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, April 17, 2010

Mula menghitung hari


Assalamualaikum...ari isnin..ermm lambat agi nak tunggu isnin ni.....lamanya abah kerja kali ni...sebenarnya abah dah lama tak pergi kursus ke masuk2 utan camni ke.....terasa sgt2 sunyi bila abah takde niiiiii....semalam abah call lewat mlm....kul 1 baru dpt tido...abah jadi pembantu cheff sebab lighduty .tokleh masuk operasi just tolong2 yg ringan2 jer..ermmm
nanti gemuk lah org tu bila balik ...ermmm
masak apa yer ya..cik abang??
masak ayam goreng dan ayam masak merah katanya...nanti balik leh try..masak untuk..anak n bini ekkkk



hari ni sabtu....
;;;;
ahad
....
isnin.baru dapat jumpa insan tersayangggggggggggg

cian abah kemaas sendiri jer baju dia..umi tenggok je..sebab tak tau nak kemas yg mana dia nak bawak...nani kang penuh lak beg kalau umi yg kemaskan...


alhamdulillah ..pagi2 abah call tadi..gitau semalam hujan lebat..sgt2 mintak2 api dah padam...kalau api padam mungkin leh balik aaahh kot..insyallah ..tak sabar duk tunggu keputusan niii'

cian liya masih demam.semalam umi tak tido sgt ...kejap2 bangun basahkan badan dia
 ...badan dia semakin panas....walaupun demam dia duk senyap jer....tak banyak lah songeh dan apa2 ...umi nak buat sup untuk dia nanti..mesti dia suka kalau ader sup ....

1 ulasan:

nza berkata...

alahai kesiannya kena tinggal...ttp kak nza mmg sntiasa ditinggalakn,..skrg dh lali kt org....

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...