Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, April 20, 2010

lagak2 masing2 heheh


Assalamualaikum....salam semua ermm kelmarin sehari duk tunggu kekasih hati balik dr hutan ...alhamdulillah kul 7  ptg abg sampai kat balai bomba..abah call..lps mandi dan kemas 2 barang abah balik umah kul 8 abah sampai..ermm happy nyer liya..bila jumpa abah ..siap2 tunggu kat luar umah macam setahun tak jumpa.....huhuhuhu la la la lala..umi masak nasi air..ermmm sonok2...makan sama2..abah citer..lah pasai...jadi pembantu cheff kat sana...ermm rutin abah hanya tolong masak2 jer..abah tak masuk hutan pun sebab dah dapat light duty dr doktor...
ermmm muka abah ..macam ikan makan ermmmm..



citer pasai kelmarin....hajat hati nak..jahit2 cadar ....kenapa terbantut yer....umi kemas2 umah sambil ...jengguk2 blog capt.. http://resepirahsiaku.blogspot.com/  alhamdulillah umi dan abahliya dah jadi topten...
ader rezeki nanti dapatlah hadiah kekawan yg nak joint leh aaahh lom terlambat agi...hingga...hujung bulan 5 ni..ermm jangan tunggu lama2 nanti lama-lama di kebas oprg hehehe





lps2 kemas...tempat beradu..ermm siap tukar2 cadar baru.......happy nyer dalam hatiiii..nak tunggu kekasih hati..heheheheh


petang tu ..umi call abah kasi tau abah...jap2 agi nak ke umah bonda jap...nak beli lauk pauk kangg nak masak nasi air abah balik kanggggggggg
sampai tu...tenggok adik duk kemas ciber dia..katanya nak revnovate balik kasi kaw kaw..sikit dah lama ciber dia cam gitu lagi ermmmm


bonda ajak duk lepak2 sambil citer2 ..bawah pokok mangga tepi kolam depan umah bonda umi...ermmm sambil lepak liya lak duk posing maut ermm jatuh kolamm kangg baru tau hehehehe



bergaya lah kononyer tu huhuhuhuhu..sampai lengkung tulang belakang liya tuuuuuuuuu


bonda apa lagi..terus ambil buah mangga tuuuuuuuuuuuuuuuuuu..ermm masak ranum gituuuu
best lakkkkkkkk..





alya makan separuh terus tokleh ..besar sgt buah mangga tu...manis lak tuuuu


tenggok aksi2..model ....duk bergaya lakkkkk...
anak sedara ku yg poyoooooooooo jer datang2 terus riuh rendah macam pasar borong kih kih kih
umi duk tenggok jer anak2 dara zaman sekarang ni ha...gaya sakan..hjeheheh




tenggok asal bergambar jer....mata bulat....asal mata bulat jer mesti bergambar hehehhehe
heheh macam2 gaya budak2 zaman sekarang niii


ni anak sedara umi yg paling kurus dia ader 4 beradik perempuan....sebaya..setahun sorang....yg paling kakak tp kecik...adik2 besar jer hehehhe
nio nama nyer acik...ciut gitu huhuhuhu







ni lak si alang....tenggok alang di gelak cik lat..tenggok muka dia bulat heheheh
mesti dia baca blog umi nanti marah sakan keh keh keh.,,,sapa suh bergaya guna tepon umi...takpekan kan cek lat...bulat itu menawan huhuhu


sajer jer..umi taruk gambar budak2 ni.....nampak ciut jerrr....
hehehhehehe


syokkk jer bonda makan tu 



1 ulasan:

nza berkata...

hi.hi.hi....sronok sgt la tu abah liya ah blk....

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...