Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, April 01, 2010

Alhamdulillah


Assalamualaikum....salam..selamat pagi...hari ni umi on9 awal2 agi..sebab tadi pagio bonda ader kat umah...semalam tido sini...tp kul 9 tadoi dah balik adik bongsu datang ambik....semalam ajak bonda ngen adik makan ,,,sup kat umah umi ..masak mee sop sempoi jer...
.
.
.
 alhamdulillah selesai makan..adik ngen sepupu ke...markas pas...
ader mesyuarat.....tak lama agi kangg nak mengundi..insyallah semoga perjuagan ke arah menegak kan Islam mendapt pertolongan dan di sambut ramain..amin..
.
.
.
 selangkah kamu menuju ke arah menegakkan perjuagan dan syiar islam...70 kali ALLAH akan mengandakan pahala..
.
.
.
.
 amin


3 ulasan:

nza berkata...

mmg susah mencari seorg pemimpin yg ikhlas, tabah, sederhana n briman mcm tok guru...

::Umiliya6677:: berkata...

ALHAMDULILLAH SEMOGA KITA AKAN DAPAT MERASAI PEMERINTAHAN SECARA ISLAM..AMIN

::Umiliya6677:: berkata...

SEMOGA ALLAH KABULKAN DOA2 KITA ..UNTUK MENEGAKKAN..HUKUM ALLAH DI MUKA BUMI INI AMIN..

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...