Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, Mac 16, 2010

ubah bilik anak dara

Assalamualaikum..hari ni abah ..off ..alya lak cuti sekolah...ermmm hari ni opereasi kemas bilik liya er,,mmmmm..kemas sambil ubah...bilik biar lagi selesa...
dah alang2 kemas dan punggah segala...mainan dan pakain liya....umi pun asing2 mainan,..dan pakaian liya yg...dah nampak...keseksian nyer itu....taruk stu plastik..ermmm apa lagi....
terbeliak...alya tenggok umi dah asing mainan..dia taruk dalam plastik..nak di buang huhuhuhu.
alya dah besar....tu jer abah cakap....alya tokleh nok kata apa ..
hehhehe umi pun dah naik...serabut tenggok mainan2 dia..yg menimbun tu huhuhuhu
.
.
.
petang ni duk fikir nak wak apam pisang ke..pancake ermmmm
.
.
. cari2 resepi kat myresepi ermmm
terjumpa lah..resepi ni nak try ahh
.

alhamdulillah...kuih dah siap ..umi masak separuh dulu...

sambil2 masak pancake..tu ...tenggok dah tinggal 4 biji....mana ni ekkk pancake umi yg 4 biji agi...ermmm

sapa lagi..kalau tak anak dara umi/.....siap makan depan tv agi ekkk..yg tak syokk nyer....krim dia takder mkn gitu jer...test ting2...tu pong bahan2 nyer tak cukop ponggggg,,,,ejeh ejeh,,,jer lah..sampai jadi..best gakkkk

Bahan-bahan ( lebih kurang 8 biji )

  • 115g Tepung Gandum
  • 1 sudu kecil (5ml) Soda bikarbonat
  • 1 sudu kecil (5ml) Krim tartar
  • 25g Butter
  • 1 biji Telur
  • 150ml Susu Segar
  • 1 sudu besar Gula
  • Secubit Garam

2 ulasan:

nza berkata...

rajinnya...wat operasi kemas mengemas nie...kak nza xde mood la skrg.......jz masak utk mkn cam biasa n masa trluang dok ngadap lappy....

UMILIYA berkata...

SALAM KAK NZA..UMAH SEMPIT ..BIASA AAHH KAK NZA..SEBAB TU..LAH ABAH DUK PUSING2 KATIL2 DIA BIAR BG SELESA SIKIT ...ALHAMDULILLAH NAMPAK MACAM OK DOH...BARU AGI..KEMAS BARANG DIA..ERMM SEKALI KEMAS...BNANYAK AAHHH JD BARANG TERBUANG..HUHUHU

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...