Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, Mac 09, 2010

siap doh....

Assalamualaikum...akhirnyer selesai doh....kijer2 umi hari ini...ermm duk main lumba2 ngen abah....tadi pagi ...kul 9 abah ke ..balai....hari ni abah....kene..kursus...apa umi pun tok reti sebuyt gak......kul 2 abah balik..mula2nyer...cik mood umi tak mai2..bila jer abah muncul,,depan pintu tetiba jer cik mood umi datang keh keh keh.....
abah ckp...ok lepas abah sudah mandi dan solat zohor abah tolong umi jahit..ermmmmm
heheheh
dah tahu dah....kalau abah ader..mesti abah bg nyer kata semamngat suh umi..bersemangat ...jangan duk hilang je mood tu huhuhuhu
.
.
.
.
umi jahit conferter...untuk....anak bujang ....coustomer umi..yg suh jahit sarung kusyen...yg dulu set coklat..yg ni belang2 lak..ermm romantiks gituuu
cute tak....gambar transformer lagi tuhhh
kemas kan hasil tangan suami ku...ermmmm
dah kalah kan umi...bila duk tilik hasil jahitan abah...ermm tq...sayang....suami..ku..ermm
abah guna mesin jahit kecik....sebab high sped tu laju sgt...
abah cakap "tok dee "(betul ke lograt kelate ni) heheheh
nok handle..huihuhuhuhu

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...