Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, Mac 11, 2010

semua itu kenangan manis

SALAM...ERMMM
semalam...selepas...sehari suntuk duk umah je....cuaca di luar sgt lah panas..nyerr...abah sepetang duk baiki kete..umi siap kan kopok gotel dan jemput 2 untuk sntapan petang nyer...
dalam kul 6 ..anak sedara call..mintak pi ambik dia..sebab nak tido umah umi...esok nak kesekolah dekat sikit...sebab nyer kelmarin van sekolah yg depa naik..rosak...
..
bg tau abah..ermm abah cakap ok mlm...kita lepak2 pantai ambik angin sejuk....
ok...pakat2 ngen bonda n adik...terus gi ambik..anak2 sedara...lps tu kami ke pantai..best sungguh abah siap bawak selimut ngen bantal agi..sejukkkk
memang best..jamu selera..beli ..air..ngen umi bawak kopok..ngen jemput2 yg umi dah siapkan dr ptg agi...
seronoknyer....bersama2 keluarga camni selalu..mintak2 allah panjangkan umur kami...
bonda ku yg tersayang..........muahhhh selalu tenggok wajah bonda ku....sehari tak tenggok rasenyer macam sebulan...ermm tatapi lah wajah bonda nda,,kerana...setiap kali tatapn....kita...menambahkan satu pahala...
betul...
3..perkara kita tenggok jer dah dapat pahala...tau apanyer???
1.al-quran
2.kaabah
3.wajah bonda kiter.
suasana pantai yg begitu....mengamankan minda kamii
anak2 sedara ku yg poyo jer tuyuuu
abah lending..sebelum..m,ereka2 sampai hehehe

1 ulasan:

nza berkata...

sronoknya dok kt pantai....dh lama xjupe pantai...

Sedih la bila tringatkn mama n abah kt kg...dh brbulan xblk kg...rindu tramat sgt nie...hu.hu.hu...

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...