Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Mac 28, 2010

selesaikan yg..penting2 dulu


Assalamualaikum..ermm hari ini ke kt lagi..maklum ahh awal bulan banyak aah ...kijer 2 yg perlu di bereskan..pertama...gi settle..bayaran tmnet dulu...ermm bayar bil letrit,bil air,bil tepon,dan bil internet...
.
.
.
umi tompang lah sekaki sambil2 abah naik tm net..umi merayap masuk kamdar heheheh .leh gak 2 pasang baju nak buat lah cepat2 kit nak bawak ke kl nanti...ermmm
.
.
.
 lps tu beli kain untuk baju dan tudung sekolah alya..nak buat baru ..cian mucuk umi tuh...duk gilir2 baju tu jer ..
.
.
lps siap2 semua gi kat mana ekkk??
mana lagi kalau tak tupperware ermmm
.
.
.
 mcam biasa aahhh..rm 260...untuk turn no 1....raund ke dua lak...alhamdulillah umi dah ader 14 orang dah sekarang ni..moga2 ALLAH permurahkan lagi rezeki umi..dan semoga umi di panjangklan umur unk...menjalan kan tugas sampai ..ke akhirnya..
ermmm
.
.
.
alhamdulillah selesai semua..kul 1...abah ajak makan2 kat atas pasar kedai payang..ermm umi macam biasa aahh order kwea tiou caput bee hun sop..ermm memang kegemaran umi lah tu...kalau sapa nak test sup yg paling best no 18...atas pasar kedai payang..ermmm umi bungkus nasi ayam unttuk liya..nanti kul 4 dia balik sekolah.
.
.
.
 selesai makan..umi nak gi kedai tudung...ermmm..tadi beli kain pasang...lps tu...beli tudung 2..warna hitam dan pink..lps tu beli..satu untuk kak ipar...kelmarin dia mintak umi tolong belikan.
.
.
.
lps tu umi turun bawah lak..abah ajak beli keropok segera...ermmm seronok lak..tenggok brg2 lama tak jalan2 kat atas pasar payang ni....
.
.
.
.
lps selesai semua beli barang2 abah ajak singgah maidin mall jap..beli barang2 dapur...
heheh last2 kene hujan...fuyoo paking kete..jauh lak tu..cian sungguh..
balik terus demam..selsema..heheh
.
.
.


Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...