Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, Mac 18, 2010

rendahkan dirimu..

Salam..petang ni nak gi hospital.....ziarah sedara mara masuk wad.....
nak kene gi tenggoklah....gi tenggok orang sakit nanti dapat pahala kan kan..kita pun tak tau bila2 akan di timpa musibah...beringgat kalau selalu jengguk orang sakit leh gak mendatangkan..rase insaf...
.
,
,
satu agi...teringgat time2 kita sakit 2 dulu...org berduyong2 datang jengguk....masa umi duk...hospital kuantan..masa accident tahun 2004..ramai sedara mara dr terengganu lagi datang...bila sebulan balik umah pun..diorang datang lagi jengguk....sekarang giliran mereka..pulak...ekkkk
saling ingat mengingati..
.
',
hari ini hari mereka..esok...esok2 hari kita .kan.kan.kan
ermmm..mula2 gi...umi tak dapat naik..sebab??
alya..heheh kanak2 bawah 12 tahun tokleh naik....uuuuuuuu
sebab??
.
.
ader H1N1 fositif....jadi kene cegah lah...jadi umi duk kat bawah jer lah tunggu turn...abah naik dulu..lps tu..baru umi keh keh keh
gambar blur..sungguh...guna tepon abah..heheheh..tepon abah cap..itik kui kui kui
mucuk yg...tension kuh kuh
umi ngen anak..sama2 jer poyo jer heheh
teleng2 bila bergambar ekk

8 ulasan:

nza berkata...

betul tu umi.....tiap kita akn ada girilan ttp xtau bila....bila org sakit diziarahi saudara mara semangat akn brtmbah kuat...

...Nur iNsAn... berkata...

smga sakit itu m'buahkn keinsafan buat smua=)...

UMILIYA berkata...

kak nza~~betul tu..insyallah semoga..kedatangan kita membawa rahmat untuk beliau

UMILIYA berkata...

nur insan~~~betul tu..semoga keinsafan untuk kita yg sihat

Eyriqazz berkata...

menziarahi pesakit amalan yg mulia..betul tu...hari ini hari dia..mungkin satu hari nanti hari kita pula

UMILIYA berkata...

Eyriqass~alhamdulillah...ingat mengingati

KiTa_KaWaN berkata...

belum tntu yg sihat itu bahagia,,

belum tntu yg sakit itu derita..:)

UMILIYA berkata...

kite kawan..iyer betul tu....

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...