Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Mac 24, 2010

~mommies blogger award~

~ Mommies blogger penghargaan ~
Senaraikan ...apa2 kat bawah tu...


1. Terima kasih dan link orang yang memberi Anda penghargaan ..
posting di atas penghargaan di entri Anda .


2. Daftar tanggal kelahiran anak pertama Anda dan anak-anak berikut .. juga menambahkan nama-nama mereka ..


3. Upload foto Anda dengan anak-anak Anda ..


4. Bagi mereka yang nak menjadi ibu.. letakkan sekali gambar hamil Anda


5. Tujukan penghargaan untuk semua ibu2.. blogger
Biarkan mereka tahu betapa besar nyer..penghargaan menjadi seorang ibu...dan jugak isteri....

(umi dah edit2 ni...sebab tadi..ibu aufi send kut inglish..jadi umi..translate semula..tak tau lah terbeliak kut bila baca ni...bm gagal ...ke ..tak lah)'


ermmm salam ... hari ni .. ermmumi dapat pingat lah satu ... heheheh .. konon2 ahhh
ke hapa ntah ni org panggil .. kui kui ...
nanti adik cakap...darab hilir sungguh akak aku huhuhuhu.
(kut kut lah kalau yer cakap ..keh keh keh..wase2 memang yer cakap aah gitu..huhuhu)
.
.
.
ni sumbangan penghargaan dr adik mucuk,, ku yg bungcu kuh kuh

ibu aufi .. nyer si anak sedara ku yg comel tiut tu ...
semoga ...aufi...selamat operation...31 hb 03 ni yer..semoga...berjalan lancar...insyallah..untuk walid dan ibu aufi..sabar atas ujian..nyer...amin


1. maceh banyak aahh yer untuk ibu aufi~~
http://ibuaufi.blogspot.com/ 
bg award ni pada umi..insyallah doa kalian umi menjadi ummi yg mithali ..aminnn
2. nama puteri sulong ku~~alya nadhirah binti wan Rohaizad:
 besday alya 05~12~2000
jadi hujung tahun ni baru menjangkau 9 tahun.....koh koh koh




3.~ummi dan puteri ku alya nadhirah
4. ok...umi dah siap doh...tandatangan award heheheh

5~~ jem jem....award seterusnyer....untuk ~~~ sahabat2 alam maya ummi...
  • 1~http://4fn1mn.blogspot.com/
  • ( Seorang ibu dan seorang guru yg mempunyai anak2 yg rajin2 dan semua bijak
  •  satu hero dan 4 heroin alhamdulillah)

  • 2~http://jariintanku.blogspot.com/
  • ( Seorang ibu yg begitu teliti.....dan sgt2 kreatif)

  • 3~http://azlinadeco.blogspot.com/
  • ( suami isteri yg bergading bahu....menyediakan perkhikmatan deco-mendeco yang berjaya .sapa2 berminat nak buat tempahan deco jengguklah ya)

  • 4~http://viruspadu.blogspot.com/
  • (Seorang mama muda yang tabah dalam mengharungi  ...kehidupan nyer yg sebelum ni telah kehilangan puteri kesayangan....yg sulong.
  • .alhamdulillah sekarang dah ceria dan bahagia dgn dua puteri baru nyer~~
  • blog yg mula2 umi  menjadi silence reader)

  • 5~http://taman-syurga-abadi.blogspot.com/
  • blog sahabat alam maya .. yg banyak memaparkan ...resepi2 masakam..ermmm masuk je blog Ct..mesti meleleh nyer hehehehe.....
  • bakal cheff hotel 5 bintang..insyallah...

  • 6~http://mamalieyna.blogspot.com/
  • Blog seorang mama yg happy dan ceria...

  • 7~http://lovely-florahouse.blogspot.com/
  • Seorang sahabat ummi dr terengganu jugak..yg suka mengembara mencari pengalaman..alhamdulillah baru selesai mengerjakan umrah ..aminn

  • 8~http://ummihumaira.blogspot.com/
  • Blog muslimah sejati...syukur alhamdulillah semoga ummi di beri ganjaran yg besar oleh Allah atas segala jasa dan ilmu yg di sebarkan amin

  • 9~http://mysweetlife-nurindah.blogspot.com/
  • Salam nur indah~~~ award ni untuk momies ..insyallah semoga nurindah juga bakal menjadi ummi  kepada bakal anak yg akan di anugerahkan oleh Allah ya...

alhamdulillah semoga..sahabat2 ku sudi..menerima award dr umiliya yer....salam ukhwah dan salam..ziarah...

4 ulasan:

mamalieyna berkata...

hehe..nnti kita ambik dan buat homework ni eh..wooo makin bertambah2 pulak homework..^_^

pepun thanks ingat kt kite tuk kasi award tu..huhu...^_^

UMILIYA 6677 berkata...

heheh salam mamalieyna..terimaa kasih...sudi singgah blog umi yer dan terima award tu

CRAZYBEAUTIFUL88 berkata...

nice blog

UMILIYA 6677 berkata...

CRAZYBEAUTIFUL88~~terima kasih

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...