Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, Mac 02, 2010

lograt ganu dehhh..pahanggggg dokkk

ni gambar2 lama sajer jer nak ingat kembali saat tu...masa ni tahun 2008..lama doh tu...alya baru masa ni baru jer darjah satu...masa ni..gi umah abg dol..umah abang no 2..ptg tu dia ajak kami mandi pantai..kebetulan ombak..masa tu..besar gakk aahh..tp sebab xcited nok mandi...maka mandi gok aahh dok hirau dohhh......macam best jer kan kan kan

gambar kat atas tu..gambar alya ngen arwah kucing dia...nama dia comel..sekarang kucing tu dah hilang..tpp dia tukar kucing baru..bg nama comel gak....ermmm serasilah nama tu...warna pun sama ..comel ermmmm

takdok citer wehhhh..citer pasal kucing pulokk,,,keh keh keh

ni sesssiiii...maratah..nnnn  membesar kan pori2 perok ker..ermmm masa ni..tak hinggat dunia wehhhh..leka sgt....ni baru sadar wehhh..jgn makangg banyok ngakkk

umi dokleh masok gambar dok muat etekkk..bahana makanggg banyok etekkkkk....loni..tokser makangggg banyok doh .....diet ekkk..insyallah

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...