Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Mac 14, 2010

KeANeHan PeREMpuAn...

Tertariklak...dengan info ni...huhuhuhu ,umi copy paste dr blog~~~

♫ ♬
Pinggang ramping segar bagai kerengga
Nampak ada bunga di atas kepala
Macam kenal macam pernah aku jumpa
Di wayang gambar atau pun di mana-mana
♬ ♫ ♪
Pergh, teringat nostalgia lama2 masa nyanyi lagu Def Gab C ni..hahaha...kalo lagu2 lama dulu, mesti selit unsur2 yg sentuh figura 'wanita impian'...contohnya lirik kat atas tu...citer psl pompuan yg pinggang ramping ala2 kerengga, kiranya mcm zaman Saloma la lagaknya...hehe
Tapi zaman dah berubah, dunia dah maju...sepertimana pompuan yg tak pndg rupa paras lelaki sahaja semata2 (agaknya, sbb ni kan ayat standard dlm sokabo skrg ni..), lelaki pun mcm tu(yea yea..!!)... Jadi, bagi aku, kalo kena dgn caranya, tak perlu la pompuan ni bersusah-payah nk tarik perhatian lelaki..apatah lg kalo sampai menyeksa diri..sbb kdg2, ia tak menjamin pun akan dapat apa yg diingini...
Sbb tu, baru2 ni, aku mmg agak terkejut la...masa aku gi kafe nk beli lunch, aku terserempak la dgn sorg minah yg aku kenal ni (kwn skelas sbnrnya, hahahaha) tgh pilih2 mknn utk bungkus...spt yg aku ckp dlm entri aku sblm ni, aku ni mmg jenis yg suka memerhati dan mneganalisis apa yg 'pelik' pd pndgn aku....so, mari kita lihat apa kesimpulan yg aku dpt drp pilihan mknn dia...
seketul ayam madu (saiz sderhana)
+
2 hiris Tomato
+
nasi yang sedikit (lagi skit drp dlm mangkuk kecik ni)
menghasilkan....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bentuk badan macam nih!!!
(percaya lar, ia tidak indah di mata lelaki kami!!)
jadi, apakah kesimpulan yg diperoleh drp apa yg dilihat ni??
1) pompuan mmg snggup menyeksa demi utk kelihatan 'konon2' menonjol di mata lelaki, tp lelaki lebih gemar pompuan yg terima dia sbg cool drp over-do
2) bg pompuan, lagi kurus lagi cantik tp bagi lelaki; ntah...lain org lain citarasa
3) jgn sesekali membandingkan apa yg pompuan makan dgn lelaki mkn, kerana kami mkn utk tenaga tp pompuan mkn utk...em,ntah la...ec ms lapang kot
"Cantik itu apabila di mata kita menghargai, dan orang yg kita cintai menyatakan kita cantik dalam apa jua yg kita lakukan...."

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...