Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, Mac 06, 2010

kantoi..sunggoh

Assalamualaikum...ermm hari ini umi ngen abah pagi2 dah kuar kt..nak cari barang jahit umi...abah lak..nak ke maybank nak ....biasaahhh nak ambik apa ekk kalau kat maybank...fulus...tadi abah nak backin cek...yg insurant bg ...alah cinonet jer...insurans zurich...kelompok..yg kerajaan punya tu....insurant tu ...kedekut...org yg accident hari tuh punyalah....patah sini patah sana...banyak tuh jer dia kasi...kekawan..abah apa lagi..mengamuk sakan beb/...laporan perubatan pun tak lepas..huhuhuhu..nak tahu berapa..hahahaha mencecah..rm 60......ribu ke..ratus ke..hahahahaha hinggit jer lah..kui kui kui...tp takpe ahhh alhamdulillah esok hari tuhan balas..kata abah lah heheeh.
.apa tak kata nyer..laporan perubatan...dah hangus rm 80...lom agi kos selengara(la konon)..kui kui nak gi ambik...masa tuuuu huhuhuhu..tok dan nak fikir..kedekut nyer insuran tu...kuh kuh kuh
abag ipar dan abg ku yg poyo jer....bila abah cakap dah dapat duit insurant tu huhuhu ..siap gelak guling 2 lagi kui kui kui
..abah ngah tunggu kat maybang..punya lahj lama.......snap....lah gambar kasi ....kat insurant tuh....kelakar betoiii

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...