Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, Mac 02, 2010

coret2 pagi umiliya

RUMAH KU SYURGAKU..AMIN

assalamualaikum

salam..hari ini selasa..ermm umi cam biasa ngen tugas seorang suri rumah tander tangga ponggg huhuhu..pagi2 kemas 2 umah ..jap2 agi nak masuk kijer ahhh.....kerja asasi ahh...seorang tukang jahit yg...banyak ruang mase depan..pc kui kui kui

abah kerje siang alya lak sekolah...umi keboringan lah jugek..sebab tu gatai2 tangan ni..coret2 lah kat blog kesayangan ku ini...

kelmarin dah siap satu pasang baju anak sedara ...siap ngen jahit labuci..agi....jap2 agi nak kene jahit sepasang agi..untuk..kawan nyer anak sedara....ermm ...

kerjer tertangguh pun masih banyak..kelmarin kak pah hantar lagi sarung kusyen lain lak...

yg tu..umi tak usik sebab abah..dah janji nak tolong buat..abah lg xcited jahit2 bender gitu..rumit lagi mencabar konon lah ...

umi juge jer jahit yg..ader labuci2 yg render gituh..keh keh keh

..........kalau ader rezeki minggu depan...abg ipar nak mintak umi jahit kan..langsir untuk umah mak dia nak...pakai bulan untuk kenduri adik..ermm insyallah...bisa di atur..jika di izinkan Allah

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...