Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, Februari 15, 2010

takdir Allah tentukan....

assalamualaikum....hari ni abah kijer siang...kul 9 pagi tadi adik call nak ajak rombongan hantar pengantin pompuan ke umah pengantin lelaki..kat merchang...marang..terengganu jer..emmmm..call abang mintak kebenaran..abah cakap pergilah...ermmm..dah confirm..kul 9.30 umi pun turun...ke umah bonda berkumpul kat sana..ermmm..dalam berjalanan..konvo lebih kurang 13 buah kenderaan...ermmm..malang tak berbau...ermm triton yg adik umi bawak..cuba....break...kerana..kereta dihadapan break emergency...alhamdullah...tuhan sisih...dr kereta depan..adik mengelak..ke bahu jalan...ermm syukur... tapi apakan daya..kereta bahagian belakang..telnggar bontok...triton..adik..ermmm fuyoo kereta baru dah di cium..deq orang ..alhamdulillah kami..takder apa2..tapi semua nyer cemas..sebab...semua kereta...break emergency.....tapi terkene..gak...kereta..di bahagian belakang..teruk gaklah...iswara..yang di pandu anak sepupu..remuk teruk bahagian depan..tu..cuma...dlam kedaan slow..jer kalau laju..entahlah...mendengar..dentuman kuat di belakang./.umi rasekan..satu fobia..gaklah..ermmmmmmmmmmm alhamdullilah Allah selamat kan kami... .....teruskan perjalanan kerumah pengantin..dlam kedaan...kurang selesa..ermm selesai mkn...kami pulang...ermm duduk berbual ngen family.,..abag2 ..dan kul 6 ptg umi pun pulang..call abang citer..terkejut gak lah abang..ermm syukur takder apa2... ...........

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...