Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Februari 19, 2010

seronoknyer..bila dia sentiasa di samping heheheh

Assalamualaikum...ermm selamat malam....hari ni khamis..mlm jumaat..ermm liya takder dia tido umah tok..kebetulan hari minggu..jumaat ni..ramailah sepupu dia..tido umah tok..ermm ptg tadi gi umah bonda...ermm abang n kakak dr paka balik alya lak apalagi..ermm happy lah tu...
kul 6 abah ajak umi ke balai bomba nak hantar komputer yg abah baiki..nak hantar ke kawan dia..ermm selesai urusan abah ajak umi ke warong mee sop..ermm berselera umi..order nasi air..abah lak,,beehun campor kwee tiow sup..ermm alya lak tak joint heheheh
berdua jer lah...
...............................
malam ni umi ngen abah jer,,,,,,heheheheheh
esok ader program nak ke masjid kristal..jadi ke..umi lom tahu..jika di izin Allah insyallah umi nak je kesana..nak joint kakak n ank 2 buah

2 ulasan:

nza berkata...

sronok la tu alya dpt jupa ramai cousin....

UMILIYA berkata...

tu lah kak nza..sampai tak ingat umi nge abah dia..semalam dah tido umah pun..keluar jalan..umi ngen abah balik umah..dia terus ikut...tok ngen sepupu ia lagi hehehe

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...