Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Februari 14, 2010

sepetang di TTc


salam hari ni..cuti....ermm rayer cina kut kui kui kui..alya ngen abah ader....bekpes pagi ni...umi buat apa yek....lupa lak..keh keh keh
heheh tengah hari umi masak lauk internet keh keh keh..masak ayam....stew..ermmm best gituh...
..
.
hari ni..pagi2 lagi abah dah mula warming up..balik jer kijer pagi tadi...lps bekpes abah mesin rumput..umi lak sambil 2basuh n jemur baju..tolong 2abah sapu2..rumput2 yg telah di mesin...ermmmm ..
,,
nak nyer bg buang2 lemak2 yg duk berkumpul kat badan umi ni..tp taklah banyak peluh sgt..keh keh keh
........lps selesai kijer2 luar umi cam biasa aaah...duk tenung jer....laptop ni heheheheh
duk tenung ..habis tu jeling2 lps tu..baru datang idea..nak menaip...ermmmm.....
ptg kul 4.30 abah ajak ke planetarium...TTC..ingat kan ader pesta buku2 uper2nyer pesta perkahwinan..ermmm..pesta buku ader gak satu gerai jer yg buka...ermm alya duk asyik...pilih buku2 cerita..umi lak..pilih buku2 latihan untuk dia..tapi sayang..buku2 latihan dah tak banyak..last hari ni...jadi tinggak sikit jer agi....
.
.
.
.
 alya lak badmood..nak je suh dia bergambar kat pelamin 2yang tersergan..erm menawan tu...elehh..buat  jual mahal lak dia hari ni.......
takpelah.....umi pun takder mood gak....taklah macam dulu..asyik duk bergambar jer..huhuhuhu..
tolong ambik gambar jer....
tuan sendiri tak masuk gambar pun(sedar diri...tuan dia tak terima gambar heheheeh...sebab buruk jer kalau masuk gambar kua kua kua)
.
.
.
.
.

 

1 ulasan:

nza berkata...

oooo..umi dh masak ek ayam kukus tu.....kak nza brcadaNG GAK NK MASAK TTP TRLALU BYK JEMPUTAN LA..kena tangguh dulu la.

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...