Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, Februari 18, 2010

semoga jdoh mereka di pertemukan

assalamualaikum..ermm nak citer pasal kelmarin 17hb 2 2010..rabu,,,ermmm kelmarin...dah duk fikir2 nak ajak,,,caper2 joint tuperware ni hehehe tetiba terdetik lah kat hati ni..nk buat kutu..kalu bayar cash..mesti takder yg nak pongg..mahal loh....banyak dah lor.....buat apa lor.....lain kali lor...hohoho bayar lah lo hahahhaha
starter kit yg permulaan tu..ermm harga skali ngen yuran ahli..rm 392...lps potongan...ermm 260..tambah han agi 3 biji..bekas cte mute ermmm
.
.
umi ke kt ngen abah liya heheheh...abah setuju gak cadangan umi...buat kutu...terus masuk ahli..beli starter kit...berharga rm 392..sekali ngen harga ahli....dapat potongan.....rm 260 jer..tak ambik untung apa2 ok,,just nak ajak masuk ahli jer..nah penuhi kota...10 org heheheh...rm26 hinggit jer sebulan,,,,kene ikut giliranlah,,sebab barang2 tu dah umi confirm ngen stokist nak ambik sampai bulan 10 insyallah semoga berjalan lancar.....
ermm kul 1.30 g kt..panas..sesangat n..sampai jer terus solat kat surau depan pasar..payang..ermm semetara tunggu abah solat ...umi dah selesai,sempat agi....kenal2 nge si awek twin...baru jer berumur 21 tahun heheheh buat adik angkat konon.nak rekemen kat adik ku itu eheheheh..mintak no tepon..nak ngejah,,lps tu sampai umah bonda umi pun...mesej kat awek tu nama nyer rohana,,ermmm kakak nyer dah nak kahwin bulan 3 ni hehehe sempat gi dia jawab dalam gurau2 kelmarin
"na..takdok agi ,,,,heheheh "
umi,,citer pada adik..ermmm....adik macam nak kenal jer...maklum aah adik tu duda,,,di tinggal isteri.....umi tahu dia dah serik ngen perempuan..tapi nak tunggu sampai bila kan kan kan...umi try2 aah ejah nampak ..budak pompuan ni lembut n baik jer..mintak2 dia pun berkenan gaklah ngen adik umi tu heheheeh
.bab bap seterusnyer..
awek tu bekerjer kat butik...pakaia di batu 6..kat ganu gak..ermm jai dekat jer lah..ui mintak no tepon dia..hehehe konon2 nak i beli tudung ke ..baju ke...heheh balik umah mesek ngen ana..tanya dia leh tak adik umi nak kenaln...heheh..mungkin dia mmalu2 gituh...lps dah bg kebenaran..umi kasi lah no..fhone tu,,,ka adik..lps tu..ikut dia aahhhh nak ejah camna..ermm semoga murah rezeki,,,diertemukan jodoh dgn insan yg solehah amin....
umi ngen family pun..turut berbagi..jika dia bahagia..ermm sayu jer hati..bila,,,tenggok dia kan kan kan...
walaupun nampak di luaran...dia gembira ..jauh di sudut hatinyer mesti dia...berduka...ermm walaupun...di seksa batin...tetapi Allah maha adil...
susah - susah dahulu,,,,senang kemuadian,,,,,insyallah..
buat,,,,adikku, tabahkan hati mu,,,,kuat kan semanga mu....berjasa kepada ibu..banyak budinyer..sekarang adik duk ngen ibu....umi selalu gi umah ibu...kerana ader dia heheheh...susah senang kami adik beradik...
.
sesuatu yang terjadi pasti ader khikmahnyer.............banyak pengajaran dr kisah hidup adik ku mengajar kami...mengenal eri kehidupan.....subhanalah...
..
alhamulillah kelmarin..khabar berita...ader projek baru..ermm..dia dapat kontrak kabinet kat..chalet pulau redang..dia mintak kami doakan kejayaan...keputusan hari ni,,,banayk tuh..jumla nyer ermmmm rm 30 ribu..insyallah semoga berjaya...good luck..cepat2dapat jodoh murah rzeki....dan satui agi...terus kan usaha mu dalam perjuangan yg hakii..doa dari kakak mu..
insyallah
berkat kejayaan dan ketabahan nyer dapat gak mersa apa ygdi impikan,,,amin..kami tumpang gembira hehehe
suker nyer dalam hati...ermmmm
,,semoga..maju jaya..

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...