Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Februari 17, 2010

saat2 gembira dalam hidup

salam..ermm ini lagi2 citer tertangguh minggu yg lepas2...blog umi jem tak dapat masuk gambr2 uper2nyer silap setting kua kua kua..sebab tu tertangguh tu heheheh,,nia der peluang..sesambil duk celik jer mater ni tenggok abah baiki komputer lagi,,,umi ambik kesempatan lah jugk.....masuk gamar2 lama2..nak citer semula..kisah di airport ..mase ni,,,family umi gi hantar adik ngen adik ipar nk berlepas ke kk sorang dan kl sorang....adik umi berkerja kat rtm kk..dan adik ipar lak,,masih belajar kat uia gombak,,ermm masing2 duk jauh....takpe jap jer agi,,bulan 4 ni habis.panjangumur murah rezeki bulan 6 ni,,,,dapat menimang cahaya mata..insyallah..semoga Allah permuahkan.
Kebetulan tuan guru dan isterinyer hendak berngkat ke kk...ukernyer hati dapt jumpa tuan guru,,sjuk jer tenggok,,org yg banyak ilmu agam ni ekk..alhamdulillah

inilak..hehehe pelakon foverite umi saleh yaakob,,kebetulan dia pun ader gak time ni..apa agi,,,,sap aaahh ku kui kui alya ngen sepupu2 dia ermmm time gi kat paka umah mak sedara dia..adik umi ajak liya gi
mandi kolam..suker lah tu,,,ermm sampai umi ngen abah pun luper ekkk
umi duk kutik batu2 nak buat landskap hehehehh

ekenangan alya ngen fiqah....kt kfc

4 ulasan:

nza berkata...

wow....dpt jupe 2 selebriti skali gus...Sronok tu...sorg tok guru, sorg pelakon.

UMILIYA berkata...

heheheh tu ahh kak nza...sukernyer dalam hati heheheh

dotblogspotdotkom berkata...

huhuhu.... kang si salleh tu buat lawak dalam kapal terbang... mau tak henti bergelak .... mmg tak menahan....

UMILIYA berkata...

dotblogspotdotkom....pun ader samer ke masa tu heheheh

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...