Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Februari 03, 2010

pencarian ku ..................harap2 tuan empunya blog tak marah ekkk




 http://nazreenlove.blogspot.com/
 inilak pasangan yg loving sgt..umi sellau jer...jengguk blog dier tp mungkin dier tak pacan..kut..kui2 pasangan ni...lucu sgt....rajin lak..tu...bila2 jer bukak blog mesti tenggok...apa lawak terbaru sepasang somi isteri nih keh keh keh....lps jer tuan empunya blog terima coment..umi leh aah show kan.....gambar n...link blog dia keh keh..insyallah ..tunggu yer..kehadiran buaaaaaaaaaaaaah tangan dr umiliya org terengganu darul iman....  buaaahh tangan yg tak seberapa 

 

http://sepet88.blogspot.com/
 
 pasangan kekasih yg belover sgt2 heheheh..semoga ....berbahagia selalu,,,murah rezeki...cepat2 disatukan dan..berbahagia hingga akhir hayat dunia dan akhirat amin.

http://4fn1mn.blogspot.com/
jem jem jem....inilak adik wadik yg tak leh di pisah kan...ermmmmm suker lak umi tenggok anak2 kak nza ni..lembut2 dan sopan santun  jer ..


 http://4fn1mn.blogspot.com/
Ini pasangan adik beradik yg bijak, soleh dan solehah amin.....farah Nourah n adik farouk
nnn buat kak nza umi..dah ader dah adress kak nza yer..tunggu ekkk ...


http://cintakusayangmu.blogspot.com/
untuk si kembar yg tiut miuttttt .....

http://viruspadu.blogspot.com/

inilah  dia blog ...dua budak tecit..yg comel sangat2....adik nisa dan baby annur...pertama kali umi jengguk blog ni,,,,masa tu lah,terbuka hati umi nak berblog jugak...dan kisah  suker dan duka yg terpapar kat blog alisha abriza...iaitu arwah anak en lolouqe dan vp..yg bergelar mama nisa ..tuan empunya blog yg cute sgt heheheh~~ikhlas puji tu..banyak membawa keinsafan dan kesedaran umi....serta imbau kembali saat suker duka umi..mengejar kehidupan ini..sehingga tarikh terakhir.arwah anak umi jugak........coretan dr mama nisa tu...dapat jugak di jadikan sebagai ikhtibar dan ingatan buat kita semua..setiap yg hidup pasti kan mati .~~~.ermm tuan empunya blog dah kasi adress ....nanti umi poss ekkk tunggu..yekkkk,

http://4fn1mn.blogspot.com/
Seorang ibu mithali..yg mempunyai anak2 yg berjaya dan menjadi rule model umi untuk mendidik anak2 tahniah kak nza semoga Allah berkati dah murah kan rezeki kak nza sekeluarga yer .

2 ulasan:

nza berkata...

yeah...yeah...dpt adiah la...sronok(melompat2 mcm katak)....

TQVM umi...sayangggg umi...umuah!!!!

UMILIYA berkata...

iya....ermmm ader agi tuh lom umum heheh suspen jer tu..buat tertunggu keh keh keh

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...