Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

alunan



Followers

Jumaat, Februari 12, 2010

merawat hati yg sedih


 ermm hari ini..jumaaat....umi sakitttttttttttttttttt hua hua huakkk
kaki ku bengkak....

bukan bahana..poco2lah...umi baru teringat 2 hari lps ader bender besi berat gak...iaitu,,,magner sound radio tu...umi buat taruk peniti....buat kijer gaduh2 sangat..terlanggar bakul...lalu..bakul jatuh..ngen bender alah tu pon terlantong atas kaki...sebelum melarat umi dah rase sakit2 hua hua hua..pi cek dokter ..kata dr...ligamen///atau tisu koyak kua kua kua...kelmarin....balik hospital; rehat jer....ermm ptg lps solat asar nak bangun aah tivba 2 sakit sgt2 tokleh jalan doh..huhhuhu leh lak alya ngen abah gelak2 jer...sampai lah umi betul2 menangis..abah terkejut...dia ingatkan umi main2..lps tu..baru lah....abah cian kat umi..sedih kan kan..bila kita sakit..org ingat kita wak main2..huhuhuhuhu
..
.
lps magrib gi klinik agi...dr suh gi.....hospital besar xtray..huahuahu.............lps tu bg ubat tahan sakit..boleh je ubat umi..terus mkn huhuhuhu 10 minit lps tu...umi pun piaw piaw.....terus ajak abah balik...ermmm....
tido
bangun pagi tadi alhamdullilah..di sebabkan umi dah ok..abah tak jadi mintak cuti..sedeyy gak..umi..takpe aahhh...dia tak nak tolong sayer....umi tido je hari ni....tadi abah call dia cakap...cuti penuh...hahaha alasan jer tu....takpe aaahhh..dia dah cakap...dia ambik cuti...18  hb 2 hingga 20 hb 2....huhuhu nak buat apa ekkk...sekarang jer umi perlukan abah ..huhuhuhu time sakit aahhhh
(denda bunyik ni heheheh)
taklah cumerr rase sedih sikit...saje dah luah dah,,kat sms tadi...dia mintak maaf banyak2...hua hua hua....takpelah....umi bukan penting sgt pun...kerje lagi penting kan kan kan./..(tak merajuk pongggg..dah tua aaahhh)buruk lagi bila merajuk..sesajer jer,,main perasaan ni......
 sesajer....luah kat blog ku ini...nanti ader org bacer...kang dia mesti cakap kenapa umi..ni....punyer suami tak sporting.....hehehheh mungkin ia mungkin tak..............keh keh keh....bersyukur dah dgn apa yg ader ...
 merawat hati yg sedih
.
.
.
.
bila kita sedih kita bacalah doa ni..yer..
 doa jgn bersedih dr 
Dr.badrul amin~~~  
katanya .saudara amalkan doa yg di ajarkan Nabi.Saw


 "Ya Allah.aku berlindung kepada mu daipada sifat sedih dan dukacita.Aku berlindung kepada mu ya Allah,dr sifat lemah dan malas.Dan aku berlindung kepada mu  
Ya Allah dari sifat penakut dan juga bakhil,Dan aku berlindung kepada mu  
ya Aallah daripada beban hutang dan tekanan manusia."





Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...