Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, Februari 11, 2010

KELEBIHAN AMOOREA BAR

 
 
assalamualaikum...ermm pepagi dah merayap umah org umi ni ermmmm..heheheh bukan umi lah..just tangan jer yg merayap..untuk klip2 heheheh pagi ni...lps solat subuh siap2 kan alya ermmm..apa lagi masuk bilik kijer lah...untuk.....menari2 tangan yg...montok ni..huhuhu...sambil2 jeling2 blog kekawan..sesajer jer nak pomot..huhuhuhu
.
.
.
.
tengah kerungsingan melanda ni.... nak lah....cari2 info2 yg.....baik2 hehehhehe..kalau berkenan di hati kangggggggggg
.
.
.
mane ler tau...leh gak.....order>>>>>

>>KELEBIHAN AMOOREA BAR<<
 

Mengecilkan liang-liang pori
Mengawal ' blackhead' dan 'whitehead'
Mengawal keseimbangan pH kulit
Mengawal masalah jerawat dan kulit sensitive
Mengurangkan kesan parut pada kulit
Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan pada wajah
Mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat
Membantu mengawal masalah penyakit kulit, eczema , psoriasis , stretcmark , kesan selulit dan sebagainya
Kulit kelihatan satu tona lebih cerah kerana proses 'exfoliation'
Kulit kelihatan kemerah-merahan secara semulajadi dan berseri-seri
Sangat sesuai dan selamat digunakan kepada bayi dan kanak-kanak
Mengurangkan noda-noda hitam dan sel-sel mati pada sekeliling leher , celah ketiak dan 'bikini line'
Bagus untuk mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit kepala
Melembut dan menyihatkan rambut

.::Amoorea Bar juga berfungsi sebagai::.
http://mazlina85.blogspot.com/
1. Pembersih ( clenser )
2. Pencerah ( Toner )
3. Perawat ( Treatment )
Ini bermakna anda tidak perlu lagi menggunakan Cleanser , Toner atau Whitening dan mungkin Moisturizer selain Amoorea Bar dapat membantu merawat masalah kulit yang terdapat di wajah anda seperti Jerawat dan Jeragat.
Hanya dengan satu bar Amoorea , ia dapat berfungsi secara menyeluruh.
Amoorea Bar juga boleh dijadikan syampoo untuk rawatan rambut , krim badan untuk membuang kesan-kesan hitam yang ada pada badan , merawat kulit bermasalah seperti kudis buta , ekzema dan sebagainya.


4 ulasan:

nza berkata...

byk kelebihannya tu...senang...3 in 1.

UMILIYA berkata...

tu ahh kak nza..ermm tp umi baru jer cuba sabun tia amelia hehehheh..ni sesajer je..survey2 dulu

aufi berkata...

amoorea???
dlu ibu pki eumora same k x?tp gune eumora tue mmg molek kesan die...cume mahal ngat x dang kejo yoppp...

UMILIYA berkata...

dok aper nyer ibu aufi,,kalau 3 dalam satu,,kang kalu ta ,,kiter kene pkai pencerah lagi..yer ke dok???

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...