Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Februari 19, 2010

jalan2 hari minggu

permandangan laut yg terbentang indah di waktu pagi.sungguh cantik
ASSALAMUALAIKUM....ERMM HARI NI JUMAAT
sementara tunggu abah balik solat jumaat umi...cam biasa...memasak..sambil berblog..heheheh...ermmm umi duk asyik2 baca renungan...dr blog sahabat yg banyak membantu umi..menyelesaikan masalah....
abah tengah snap gambar ikan,....tak tau ikan apa?
umi tengah....tanam separuh kaki...ringan rasenyer..ermm
nak citer pasal hari ini....kul 7 .30 ..selesai siap2 pagi...ermmm abah ajak umi ke pantai..di sebab kan..umi selalu jer duk merintih..hehehe nak lah kurannng kanberat nyer badan huhuhuhu...abah ajak jalan2 ...nak kata joging..heheheh tak kut jalan2 jer..kebetulan alya kat umah tok..maka kami berdua jer lah..
ermmm best sgt sedut udara segar..dekat jer pantai ngen umah umi....umi duk dekat jer pagar airport..bila kapal terbang nak turun....umi leh nampak dr bawah heheheh
jadi umi ke pantai airport....
kalau sesapa ak makan sotong ker..udang celop tepung ker...dan nak menyaksikan....lapangan terbang yg di tambat dalam laut tu..mai aah kat umah umi ni...ermmmm...tapi malu gak...kalau ader 2 org datang..mesti akan mnyaksikan heheh fenomena luar biasa..yg bukan tersergan indah..tapi...terjunam jatuh....ermm apayer..
satadium runtuh...nauzubillah..
singgah pasar jap...beli makanan untuk bekpes..abah nasi himpit umi lak nasi air kegemaran huhuhuhu
heheheh
syoknyer bekpes..sambil dgr online...tuan guru haji hadi..dr rusila alhamdulillah.....seribu rahmat syukur...tuhan bg kita luangkan masa untuk berilmu dan beramal...jangan lupa..hari akhrat...ingat mati selalu pesan abah..insyallah..aminnn
ok..lps dukgali2 pasir....tanam kaki jer...berat sgt...tetiba mentari muncul..ermm tanda nyer kene balik aahh tu....ermm singgah pasar pagi jap.biasa aah,,,cari makn...cuci 2 mater heheh
kul 9 adik call nak ajak ke..taman tamadun islam..TTC...nak cek mata kat permata hijrah kui kui kui
cuaca tengah panas terik,,padah baru jer kul 11 kut huhuhuhu ermmm banyak gaklah perabis duit kat sana...adik umi..ermm tak sangka gak ekkk...cepat jer terkene gdaan..ermmm sampai scrub muka..pun terpesona gak kua kua kua... happynyer bila dapat belom dr tm..ermmmm tenggok muker alya yg poyo jer sebelum..abah beli kan apa2 untuk dia..ermmm lepas jer beli baru lah senyum manjangg ermmm
ermmm toner unuk ummi hehehhe abah beli...permata hijrah tu,,semburan untuk mata..ngen herba...tongkat ali rm 25 herb akar kayu rm 30 hinggit
katali nooo

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...