Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, Februari 02, 2010

happy nyerrr...


  



Salam..ermm happy nyer..springfest umi baru je sampai hari ni..ermm cutenbyer l;ah tecit2 jer ermm mesti liya suker tu...leh lah dia bawak bekal air kat sekolah...sebelum ni,.,,,bawak air mesti tumpah kat dalam beg...ermm pomot gamaknyer heheheh
.
.umi happy sebab...nyer..pembelian pertama melalui online ni ha..hehehhe walaupun tak seberapa.. tapi happy sgt2
.
.
.
.
.
.
kul 3 ptg baru pos laju sampai .....pos gak kalau org tok tepon..tak mengantar lah gamaknyer dah 4 hari barang umi di peramnyer kat pos tu heheheheh.
,
,
,
,
nasib tak jadi budu kui kui kui
.
.
comel kan warna dia..alololo liya dah dapat tu terus..nak dua2 satu set nak bawak ke sekolah yg warna pink tu...yg hijau lak nak bawak jalan2 adoilah anak dara ku...huhuhu
.

2 ulasan:

nza berkata...

tntu sronok sgt liya tu...
eeee...teruknya pjb pos tu....

UMILIYA berkata...

betullah kak nza...teruk sesangat...pejabat pos org call baru nak bergegas jalankan tugas ermm

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...