Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, Februari 01, 2010

dulu pelat sekarang dah tak lagilahhh

Assalamualaikum...ermm ..tanpa di sedari hari ni dah 1 hb 2 upernyer ekkk...cepatnyer masa berlalu..bilalah abah nak ambik cuti ni...ermmm,
 hari ni abah off..umi tak usik2  sedikit pong....jahitan hari ni...sebab...M.A.L.A.S
yg tu lah selalu umi di jangkiti..penyakit malass...fulamak....
pepagi tadi zam..dah hantar kain nak suh ortal..langsir yg....lamanyer...umi lom buat apa2 agi tunggu mlm ni kut....nak rest je hari ni.....rest sambil berblog....
dan duk edit gambar masuk dalam facebok...
huhuhuhu
;
;
;
 takder kijer cari kijer
facebok umi~~~abahumiliya@yahoo.com
;
;
;
 sambil tu duk tenggok gamabr 2 liya yg lama2 ermm suker lak ..umi tenggok vedeo masa umur dia 6 thun dia masih pelat...nak sebut hurut T takleh hehehe
pok tho(pok jo)
thengok(tenggok)
hehheheh lucu2

 

dulu pelat sekarang tak lagilah ummi hehehehe

 

2 ulasan:

nza berkata...

sukakn dngar budak ckp pelat.....comel sgt. Ank2 kak nza xde yg pelat la....hi. mrk lmbt dpt ckp ttp skali dpt terus ok...xbest la...

UMILIYA berkata...

hehheh alya pelat sgt2 heheh

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...