Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, Februari 01, 2010

yang mana satu pilihan hatiku

salam..ermm duk fikir2 nak buat langsir untuk sliding kat tepi ruang jahit...bilik bacaan..dan ruang tamu ku yg cinonet tu..hajat hati nak lah yg ,,,,petern terbaru....skirting biasa dah banyak buat doh huhuhu..masuk satu tahun baru nakl buat langsir huhuhuhu
cian umi ekkk
yg mana satu pilihan hatiku....kuh kuh kuh
tanya abang ..dia pun mesti....cakap..ikut lah ...
 


simple tp menarik gaklah

kat bawah ni lak,,,,,nak termuntah lak bila tenggok serabut sgt heheh

kk
yang ungu ni menarik gak..ader scalet ermmmmmmm..nampak macam......sesuai jer ermm insyallah ...
semoga menjadi ermmm

yg ni simple je ken ken ken..naik tangga turun tangga lah gamaknyerrr


2 ulasan:

nza berkata...

patern yg first n third tu yg chantik sgt umi...elegent n sweet sgt..

UMILIYA berkata...

ya ke kak nza..time kasih ermmm umi nak buat lahhh..insyallah semoga menjadi...insyallah

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...