Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, Februari 23, 2010

berbudi pada tanah

assalamualaikum...ermm tetiba jer umi teringat akan kenangan lama2 dulu..ermm sewaktu umi pindah dr kl lepas kemalangan yg tragis melibatkan keluarga..dan arwah putera lelaki kami kembali kerahmatullah..tahun 2004.
lps pindah umah ke losong..terngganu gak..umi pindah lak..ke rumah kawasan airport dekat jer ngen umah bonder tersayang kiter..waktu tu arwah ayananda kiter beru jer meninggal..
.AL-FATIHAH
untuk arwah ayahanda kiter yg tercinta..
ermmm nak citer apa..ni sebenarnyer??? nak citer pasal berbudi pada tanah ni...
ini lah bonda tersayang
ermmm umi duk umah kat umah bonda ni...sewa jer..alhamdulillah ...banyak..kenangan pahit dan manis sewaktu kami duk kat situ..sehinggalah abah dimurahklan rezeki dapat beli umah yg kami duk sekarang ni..walaupun kecil..tapi bayaranyer besar kua kua kua....alhamdulillah..rezeki...tuhan dah tetapkan pong kan kan akn..umiliya ...
rumah baru beli tapi rumah dah lama hahaha
ermmmmmmmmm
tenggok gambar bonder tolong ...sikat kan pisang..pertama yg umi tanam....dapat hasil nooooohhh,umah baru nih pun umi ader tanam gakk pokok2 pisang..dah setahun lom dapat hasil agi..mungkin kurang ...protein kua kua kua..jauh dr air./...jerr
ermm apapasai tokleh masuk gambar nih..hua huahua hua..jap2 agi...umi citer semuler..yer....nak ejeh ejeh .....blog kut2 ader tersumbat ke hape rke heheh
baru boleh kua kua
...

2 ulasan:

Captain Bokkhari Mohamad berkata...

DiDunia kita sedih. Tapi Allah swt lebih menyayanginya, Dia tunggu ibubapanya nanti jumpa di akhirat. Kanakx mati masa kecil ada juga kelebihannya kpd Ibubapanya.

Buk bersabar ya...Umiliya.

UMILIYA berkata...

to capt...insyallah semoga arwah menjadi saham kami disana..semoga ibu bapa inilah mesti banyak..beramal semoga senang nanti..berjumpa.. insyallah

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...