Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, Februari 15, 2010

assalamualaikum....selamat pagi

assalamaualaikum...selamat pagi n good morning....cewahhh,hari ni abah kijer siang....umi buat bekpes..nasi goreng jer,abah bawak bekal jer hari ni...ermm hasil tangan isteri di selit doa2 kit semoga suami sayang kito jah huhuhuhu.
.
.
.
.
.,
tul kan kan kan...hasil air tangan lagi lah.....berkat...untukl anak baca jer surah...(alam-nasrah)
...
untuk suami lak..baca surah apa tah lupa..tapi....(ayat dia ingat aaahhh)
_
-
-
-
nanti umi cari yer...
tadi abah mintak umi gi beli wiskes untuk kucing kesayangan tu....fuyooo...rm 10 hinggit seminggu...makanan dia...memilih lak tu...nak wiskes...ermm tokleh nak salah kan kucing2 tu...sebab umi jarang bagi dia makan nasi....gaul ikan lah..cian binatang2 tu kan kan kan..tuan dia sedap2 makan nasi,kucing2 tu...duk mengekor jer tuan dia heheheheh
.
.
.
.
maaf lah si kucing..
bila duk fikir2 banyak lagi kijer umi ni....jahit kusyen tak siap agi,,baju anak2 sedara lom buat agi...baju kakak ipar pun lom siap agi...ermmmm...moaad tak datang2..lps sakit kaki bengkak hari tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
kenapa lah..umi nihhhh.
suker tangguh2 kijer ermmmmmm
.
.
.
.
.
 
 



Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...