Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Februari 10, 2010

alhamdulillah nampak comel....rase sedap ke tak ni??

apa yek???
serupa tapi tak sama>>>
hehehehe

10 pagi..lps breakfask ngen nasi..lemak bahagi dua..sebab???nak kurengkan makan....1 gelas...coco cologen..(ccp).hheheheh kembalikan..keremajaan anda cewahh..pomot lagi....

tetiba..jer terbukak pintu hati ini....nak try buat...apam coklat yg umi ambik dr blog kawan gak..ermm dah seminggu tempek kat blog hari ni jer baru terbukak hati...sebab abg ader...tetiba.....tangan ni..mengatal....copy..terus paste kat dokument hehehe..lps tu...umi terus...print jem jem jem....
.
.
pergi dapur.
.
.
.
panggil abang... tolong abang tolong..kui kui..
apa yekkkkk....
tolong ambik kan,,periuk kukusan ekkkkk..nak wak per yek.
.
.
.
suspennnnnnnnnnnnnnn
jem jem jem
terus ambik blender...ermm masuk barang2 .,,abang lak.tolong .masukan air dalam periuk kukusan....lps tu....bukak api keh keh keh...
 
tapi sayang coklat takder....guna milo ajer heheheh
insyallah jadi kut.
 
susun 2 bekas2 lama2 yg tercorok bawah lemari..basuh2 terus...masuk bahan2 yg telah di belen tadi..sekejap jer...ambik masa 8 minit btoi2 tunggu masak..15 minit...jadi nak leh ke makan ni..ambik masa 23 minit tambah lah 10 minit..nak masuk mulut panas2 bah bah bah
meletup kanggggggggggggggggg
 
.
umi sajer jer taruk badan kit biar rase macam kek coklat..memang best.
.
ni sambil tunggu apam masak keh keh keh

...
fuyoooooooooooo naik tinggi nyerr kang turun nanti kangggggggggggggggg sedey lak kui kui kui
.
.
.
.
 ermmm best nyer try satu..lom masak agi....ermm jap 2 agi abah nak ajak gi kat inchi tech..dekat jer ngen umah bonder..ermm nak bawak..lah sikit leh gak bonda ngen adik2 rase kan kan,,,nantiu liya balik nak buat lagi..ngen dia..kelmarin dulu umi buat agar2...atau puding kastad kebetulan sepupu dia datang..dapat lah bawak balik..pagi tadi ngen kelmarin..duk bawak 3 tuperware sekali..katanyer nak bg kat cikgu 1 ..dan nak makn ngen kekawan dia hehehe..
alhamdulillah..
takpe...lah asalkan dia dah ader rase nak..memberi kan kan kan..
 

 

2 ulasan:

nza berkata...

nmpk sedaP tu.....bagusnya hubby umi...rajin tlg.

UMILIYA berkata...

memang sedap tapi apam tu...mula2 naik..lps tu turun balik kui kui cian umi

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...