Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, Januari 21, 2010

pagi yg ceria

salam hari ni khamis...
jap2 agi abang balik kijer..alya kul 8 tadi dah ke sekolah..lps je bersiap menanti abang balik..umi duk jengguk kat luar tenggok budak2 dan cikgu2 sekolah yg berhampiran kawasan umah umi ni duk berkumpul....kat cek point pertama...kelihatan budak2 sekolah yg gembira menanti larian pertama untuk memberi tanda getah,untuk cek point pertama kepada peserta...
umi hanya tersengih je...duk lihat di tepi pagar umah..kalau alya ader mesti dia gembira sesangat tu,,,,
umi kebetulan hari ni dah pagi2 bersiap///sebab jap2 agi abah nak ajak ikut dia ke hospital ader temu janji ngen doktor untuk elektroterapi....
,,pepagi td kul 7 kawan nyer anak saudara datang mintak kecil dan singkat kan baju sukan dia heheheheh,,,,
budak2 zaman sekarang ni.......
2 anak dara....syud dan syuhada...kawan anak sedara umi..
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ermmm sempat gak ..umi snap air asia atas lalu kot atas kepala heheheh

2 ulasan:

nza berkata...

budk2 skrg mmg pndai2 la umi...

UMILIYA berkata...

heheh betul2 jauh sgt beza mcm kiter dulu keh keh keh

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...