Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, Januari 30, 2010

JANGAN BERSEDIH...

Assalamualaikum....hari ni sabtu....ermm pepagi agi umi dah bangun..kenapa yek mata tokleh tido....kenapa...akhir2 ni mimpi2 pelik,,,aku takut lak ngen mimpi2 itu...
.
.
.
.
.
.
hidup ini terlalu sukar untuk di gambarkan..ader kalanyer suker dan ader kalanyer...duka...bg aku...sejak2 akhir ini...aku hanya berlakon..untuk menceriakan keadaan..aku tak rase pun suker..kecuali..aku berdepan dgn mu Ya Allah,...hanya pada mu...tempat aku mengadu..dan berserah....andai...terjadi sesuatu kepada diriku...aku redha...
.
.
.
kehidupan ku....sebagai seorang isteri...ku lalui seperti biasa..walaupun diluar sana ,,aku menghadapi satu dugaan yg,,,,berat sgt2 aku tanggung...mungkin di luar aku gembira..tp di hati ku...hanya Allah yg tahu,,,,sebolehnyer aku ingin menyendiri tetapi..di sebabkan keadaan tak ..memaksa aku pura2 untuk....membuat sesuatu....walau hati ku..tak mengizinkan....aku kecewa...dalam hidup......
,,,,,
walaupun....aku cuba pemdam..aku cuba sembunyi..tp...ia takkan pulih...
.....................
JANGAN BERSEDIH...
dr doktor badrul amin..telah banyak menginsafkan dan menyedar kan aku.....
tapi..ianyer sementara............jika terleka...syaitan durjana kan hampiri..menghasut aku....
aku mahu melupakan....semua..itu.........
Ya ALLAH bantulah aku..untuk menempuhinyer...tunjuklah aku jalan penyelesaiaannyer.....
amin...............
jangan kau jadi kan aku dalam kerugian.....
amin

2 ulasan:

nza berkata...

sabar ye umi..kak nza tahu umi sdg brdpn dgn masalah..trkadang kita trpaksa brlakon seolah2 kita sdg gembira sdgkn dijiwa dilanda kedukaan....Hanya Allah yg maha mengetahui.

UMILIYA berkata...

alhamdulillah....syukur kerana ujian yg menimpa ni...terlalu nikmat bg umi...kerana kecabaran,,,dan dugaan ni lah banyak membantu umi dalam mengenal erti sebenar hidup heheh..walau pun pahit tp manis akhirnyer kan kak nza...terima kasih kerana....bg semangat

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...