Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, Januari 16, 2010

line tenet....menanti je lahhh

Ya Allah jadikan lah anakku seorang anak yg solehah dan seorang yg beriman aminnn
umi ngen alya
line tenet lom masuk agi...4hb 1 hari tuh..kontraktor yg mai pasang tepon umah dah sampai...lambat nyer tm net nyer line..dah tak sabar ni heheheh
...................
laptop abah ..entah kenapa tak dapat lak..nak install wireless..padahal umah umi dekat je ngen airport....line wireless kuat tp..laptop lak masalah...
line umah rm10....panggilan tetap untuk seluruh tanpa had,,,ermmmtak guna sgt sebab sekarang tak banyak dah org pakai tepon umah..ermmm line tenet rm 55 je..keh keh keh
tenggok cindai yg teman kan umi kemas umah hehehe..umi lipat baju dia duk asyik lompat2 umi..hanger baju dia lak duk asyik kacau je..hehhe
tenggok makcik liy yg berangan nak je pakai purdah...comel gak ya..habis kain reje umi....di potong dia untuk buat purdah..keh keh keh
umi kemaskan almari liya...pakaian liya dah separuh di masuk plastik hitam keh keh keh...nampak sgt alya dah semakin tinggi semua baju semua dah senteng heheheh....
lps ni..abah dah bg tau..umi takyah lagi beli jeans..nak ajar liya pakai baju kurung ermmm..terpaksalah umi jahit2 baju liya..hehhe takpelah nak je ajar anak dr kecik ..berpaklaian muslimah insyallah....umi suker lak ngen gaun...dan pakaian taj mahal..hehehhe
nanti umi ajarkan ,,,kawan2 menjahit secara mudah untuk buat kan taj mahal ngen gaun kanak2 ringkas dan menarik...umi dah tukar profesion.....jadi tukang jahit .,..insyallah nak....gi daftar niaga dulu..lps ni..umi leh rekakan nama2 untuk kad bisness..lak.....
Apa yekkk...nama yg sesuai..leh kasi kat bisness kad umi yek???
boleh tak kekawan cadangkan????
cadangan....yg membina.....mungkin akan dapat meningkatkan lagi....semangat umi kehj keh keh
alya ngen barbie game...ermm
ciuman mesra si comel dan cindai keh keh keh
hasil2 recycle yg perlu di buang keh keh keh,,,,,banyaknyerrr
hadiah dari anak umi.....rmm tq cayang

2 ulasan:

nza berkata...

murah tu..umi guna package apa? kak nza guna iTalk dh bbrapa thn ttp sbln RM72.00.

UMILIYA berkata...

umi guna streamyk combo..kebetulan ader promosi..hujung tahun hari tu...ermm rm 55 ...dan talian tetap rm 10...jadi sebulan rm 65 ..kontrak selama 3 tahun

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...