Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Januari 29, 2010

hari yg ceria

 
gambar2 umi yg gelap gitu....tenggok sunshine kat belakang tu...comel kan kan kan
 
 alya duk nunjuk kek coklat yg jiran bagi..ermm sedappp..btoi ..thank youuu
Salam...Hari ini ader lah kenangan,,,ermm pagi tadi sebelum gi pasar...umi ngen abah dan alya ke tepi2 pantai ermmm..nak jalan2 konon...2 nak hilang lemak2 yg berlebihan..nak kata jogging tak jugok keh keh keh
 Pagi2 abang ipar ..yg baru balik dr paka semalam..dah duk ngail ikan heheh
 
hheheheeh
 
memang abang ipar umi sorang ni..hoby dia mengail hehehe
 

  
excited nyer liya heheheh
 

 

abah duk kejar ketam..ermmm happy lak hari ni heheh
 

tenggok cian anak ketam jadio mangsa heheheh...

  
hari ni..umi tiga beranak je...yg lain2 tak dapat datang..sebab adik yg bawak bebudak hari tu kene gi....gotong royong...
 

  
 
lps jogging gi pasar pagi...

 
inilak suasana pada waktu..petang ramai org kat pantai ni..kebetulan ptg2 ader bukak pasar malam ermmm bestt
 

 
tekejap je gi....abah kijer malam...tak sempat jalan2 pun... 
 

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...