Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Januari 03, 2010

hari pertama ke sekolah

jahit baju alya kul alya nak ke

ni bersiap nak gi kat sekolah pasti..umi nak pasang langsir kat sekolah pasti..ermm

4 ulasan:

nza berkata...

cantik la baju liya yg colour green apple tu..so sweet..

** Perfect Love ** berkata...

* salam kenal..

waa lawa plak baju sekolah alya.
untung alya mama dia pandai menjahit

UMILIYA berkata...

hehhehe..baju hijau tu,,,umi jahit...time adik kahwin kat sabah hari..tu jahit boria ngen sepupu alya..ermmm..pakai sekali jer..hari kahwin tuh...last test malam tu dah singkat..ermmm..

UMILIYA berkata...

to perfect love~~~jahit biasa2 je...tu pun umi jenis nak siap cepat...jahitan tak kemas pun....dulu2 suker gak jahit baju alya...tenggok dia bergaya..sekarang dia dah pandai memilih baju..tu umi jadi malas dah nak menjahit...

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...