Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Januari 22, 2010

indahnyer kurniaan mu..Ya Allah

Salam....pagi jumaat...ermmm hari yg ceria...pagi umi bangun,,,ermmm hari ni abah kijer pg....alya lak takder duk umah tok(bonda),,semalam umi ngen abah gi umah bonda...lps imsyak..umi terus balik umah...
umi tak masak pagi ni...just kuar beli nasi lemak an nasi kuning je..hari ni...kul 7.30 pg abah nak kuar kijer...kebetulan pg ni ..pg jumaat kami kat kt cuti..jd semalam dah planing ngen anak sedara yg cute mute tu..nak jalan2 kat tepi pantai..nbak kata jogging tokleh..umi nyer kaki tak mampu....sebab faktor berat badan..umi yg melebihi..huhuhu (nauzuubillah) nak cuba turunkan lah ni..dan insaf mkn banyak sgt keh keh khe..mereka yg cinonet tu pun duk usha kurus kan badan..semalam anak2 sedara umi tido umah tok jugak ngen alya sekali..mereka lah dok bodek2 bapak sedara dia..adik umi tu lah...mintak bawak merekla ke.pantai pg ni..kata nyer nak berjoging..umi lak...tak semangat mana abah takder..tp takpe aahhh..lain kali abah leh joint sekali kan kank an..pg ni....berjogging kat tepi pagar airport kebetulan sampai....air asia ngah lendingg fuyoooooo.....cantik....
lom apa2 nak snap gambar bateri commmmmmmmmm
geramnyerr..
terpaksa umi patah balik pergi ke motor ambik motorola nyer...fhone huhuhu
umi tak ikut abah..sebab abah dah lewat nak masuk kijer sebab tu umi bawak moto je ke pantai...memandangkan...area umah umi dekat je..lebih klurang 5 minit ke pantai ...ermmmm dgn lagak rempit umi excited nak menghirup udara segar..hehheeh padahal fikiran duk .....mengeligar kat kepala ni..langsir kak pah lom siap heheheh....elok je....baru langkah pertama...mesej masuk ...huhuhu.
.kak pah oyak...umi ptg ni kul 3 ..kak pah nak datang ambik langsir...
insyallah.....scallot lom siap agi..dan yg kecik2 ader klit agi..lom siap....
semoga allah permudahkan
lagak abang dan anak sedara ku yg nakal..ermmmm..sesampai je kat pantai..mereka tengah berjoging keh keh keh
comelnyer permandangan pantai ...tenggok sunshine....dah nak muncul
you are my sunshine...
my only sunshine
you make me happy when sky are gray you never know hear 
hou much i love u
please don't take my 
sun shine away
sedih lak umi dgr lagu ni...banyak kenangan..dgn lagu2 niii
alya ngen wardah
pantai...yg telah di tambat laut .....untuk buat lapangan terbang....

2 ulasan:

nza berkata...

cantiknya pemandangan tepi pntai tu...lama xg pntai. last masa cuti hr tu...tringat masa blajar kt maktab prguruan batu rakit..ptg2 g joging kt pntai. sronok sgt.

UMILIYA berkata...

cantik sesangat....ermmmmm.......seronok hilang,,,,,,,,,,tension.

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...