Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Januari 31, 2010

apa kater jom kiter cuba jem jem jem

MAKLUMBALAS YG DIDAPATI DARI PENGGUNA :

SEMINGGU PERTAMA~ Tumit pecah kembali licin,terasa denyutan dipayudara,bertenaga dan cergas(tak lapar),jerawat mengecut,

MINGGU KEDUA~ Payudara lebih bulat dan tegang,wajah kemerahan dan berseri,susuk tubuh lebih kemas dan tidak menggelebar ( bumper pun dah up ckit.. ),

SEBULAN~ Faraj lebih ketat dan rapat,badan mula ringan,bibir tidak pecah, rambut kurang gugur n wajah kelihatan lembap semulajadi (awet muda gituu…)

~Semua wanita berumur dari 20 tahun ke atas boleh mengamalkan pengambilan cocoa collagen ini,maklumbalas berbeza-beza mengikut penerimaan sistem tubuh individu ~

Cocoa Collagen Power Plus adalah produk terbaru berasaskan Kolagen @ Collagen yang paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalam....

Koko Pracampuran... adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi. Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat..




MENGANDUNGI:-

Marine Collagen
Membantu mengimbangi hormon, mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.

Kacip Fatimah
Membantu merapatkan otot-otot rahim, faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.

Lobata
Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.

Krimer Bukan Tenusu
Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.

Dextrose Monohydrate
Melambatkan proses penuaan.

Oligo Saccharide
Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan
Kebaikan dan khasiat:
Membantu mengimbangi hormon
Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
Melambatkan proses penuaan
Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
Mencerahkan kulit secara semulajadi
Memberikan tenaga
Membantu mengurangkan keguguran rambut
Melancarkan peredaran darah dalam badan
Mengimbangi berat badan
Meningkatkan daya penghadaman
Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot.






Khasiat CCPP bagi anak dara:-
Whole Body bertambah kemas/menarik/reshape
Yang peha besar --> CCPP reshape size peha bertambah menarik
Kulit cerah dari dalamKulit mulus, gebu
Jerawat less
Parut jerawat insyaallah hilang
Jeragat akan mengejut dgn cepat
Tenaga/ tak letih/ tak mengantuk
Celahan pelipat (peha, ketiak, siku) semakin cerah
Tumit pecah2 bertambah licinLess rambut gugur
Naik seri pengantin ...
Body menggeleber lepas kurus ... push up balik
Masalah resdung berkurangan .. leh sebat macam2..
Hormon stabil , kurangkan senggugut
Perjalanan darah lancar
If high water retention .. leh turun kg
Seimbang berat badan
Mengenyangkan
Kencing lawas
Lebam bawah mata less
Muka glowing ..
Hilang lenguh2 sendi
Lancar penghadaman
Merangsang pertumbuhan sel baru/antikedut
Memontokkan dan menegangkan punggung dan payudara
Melambatkan Proses Penuaan

Khasiat CCPP bagi yg dah berkahwin:-
Menjadi SUPER POWER ...
Mengetatkan vaginaYang monopous insyaallah ada pelincir
Yang bermasalah dr segi pelincir insyaallah solve problem
Hubungan suami isteri lebih intim ...(luar biasa .... Pempaham la segan lak)
Yang dah bersalin, pinggul kembali kecik. Kemas .. tulang pinggul rapat. Biasa dh bersalin pinggul akan lebar.
Tambah air susu bg yg menyusu
Bantu mengecutkan rahim
Repair rahim yang bermasalah. (utk cyst, fibroid jgn bergantung pd CCPP. Please dptkan rawatan doktor)
Membantu mudah lekat (mengandung if dh smp rezeki insyaallah)Memperbetulkan kitaran haid yg lebih teratur
Whole Body bertambah kemas/menarik/reshape
Yang peha besar --> CCPP reshape size peha bertambah menarik
Kulit cerah dari dalam
Kulit mulus, gebuJ erawat less
Parut jerawat insyaallah hilang
Less jeragatTenaga/ tak letih/ tak mengantuk
Celahan pelipat (peha, ketiak, siku) semakin cerah
Tumit pecah2 bertambah licin
Less rambut gugur
Body menggeleber lepas kurus ... push up balik
Masalah resdung berkurangan .. leh sebat macam2...
Hormon stabil
Perjalanan darah lancar
If high water retention .. leh turun kg
Seimbang berat badan
Mengenyangkan
Kencing lawas
Lebam bawah mata less
muka glowing ..
Hilang lenguh2 sendi
Lancar penghadaman
Merangsang pertumbuhan sel baru/antikedut
Memontokkan dan menegangkan punggung dan payudara
Melambatkan Proses Penuaan

2 ulasan:

nza berkata...

wah, best tu...kt mana nk dptkn CC ni umi...mahai ke regenya???

UMILIYA berkata...

salam kak nza ..ermm murah jer 3 kotak...untuk rm50 hinggit..ader 30 packet...1 packet untuk 1 hari...hehehe jom lah kak nza kiter cuba..kalau kak nza nak..order je ngen adik umi...dia leh poskan..umi pon hari ni..baru jer order...ermm dia baru gak 2 minggu pakai...patut ahhh..umi duk tegur nampak lain jer muker dia...ermmm...dia lom cakap agi..sebab dia nak tenggok perubahan..heheh dah nampak ok..baru dia cakap..ermm umi tak sabar ni...hehehe kalau kak nza nak...bg tau lah ya..umi kan bg tau dia..atau kak nza....sms..ngen adik umi sendiri hehehe

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...