Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Januari 20, 2010

20~ 01~ 2010

sehari bersama umi..abah dan liyaaaaaaa
8 mlm abah kijer..umi buat nasi goreng putih. solat magrib tenggok abah nak gi kijer alya lak...duk siapkan kijer sekolah dia ...ermmm..alhamdulillah tenggok tulisan dia dah nampak cantik kit hehehhe
................
minggu pertama ni nampak terjaga je dia punya bilik,,,heheheh insyallah....sampai seterusnyer lah ya ....cik liya yerr
pagi tadi alya duk bergaya ngen baju..uniform yg baru umi siapkan ..tp vest petak2 lom pakai agi...umi tak dapat jahit sebab kain contoh tu takder  dah di cari kat kedai..takder..terpaksalah beli ngen pihak sekolah gak..kehkehkeh
sambil2 menjahit sempat agi...berblog keh keh keh
hari ni...jahit langsir sherr....ngen scallot.......
buat scallot  dan jaquat .....

2 ulasan:

nza berkata...

sronok la alya xpyh nk share bilik...ank kak nza trpaksa share bilik cz ramai....

UMILIYA berkata...

salam kak mza..takpelah...umi lagi suker kalau ader anak ramai..tenggok alya kesian dia..selalu je duk imagine dia ader kakak ader adik...kalau tak cakap sorang2 alya tak sah dia....selalu dia susun bear dan patung2 barbie dan dia cakaplah sorang2 kesian lak..sekarang dia dah ader teman si comel dan cindai tu siap mandi2 dan cium2 agi macam lah kucing tu adik dia...cian tau kak nza ,,,ermmm tp taklpelah doakan umi semoga di permudahkan zuriat lagi aminn

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...