Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, Disember 31, 2009

ermm windu pada anak

rindunyerr

berakhirnyer...tahun 2009..dan bermulanyer tahun 2010

salam ermm hari ni khamis....last 30hb 12 2009...hari terakhir umi kijer kat sini...hari terakhir alya duk umah mak sedara ermm alya balik hari ni...happy nyerrr..present untuk liya dan ima lom bungkus agi.
and hari ni gak hari terakhir dalam tahun 2009..
ermm sedeh nyerr..nak tinggal tahun 2009..yg banyak...meninggalkan kenangan...gembira dan..ader gakkk kenangan duka dalam hidup ku...Ya Allah pangjang kan umur ku untuk bertemu...di tahun baru..panjang kan lah umur kami..permudahkan segala urusan kami..bahagia kan kami dunia dan akhirat..serta jadikan aku...seorang anak yg berguna,,,isteri yang terbaik...untuk suamiku....umi yang terhebat untuk anak2ku....dan khalifah mu yang paling taat dengan suruhan mu...aminnnn
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Doaku untuk semua
Ya allah ...ya tuhan kami..aku ingin hadiahkan surah suci yg dibacakan dan pahala kebajikan yg akan kubuat ini..kepada, arwah ayahku,anakku dan seluruh ahli keluarga kami yg telah kembali kerahmatullah
semoga rohnyer di tempatkan ditempat org2 yg beriman
dan
dan ampuni lah segala dosa2nyer.
kepada
ibu ku,suamiku ,anak2ku ,seluruh ahli keluargaku serta sahabat handaiku yg dikenali mahupun belum dikenali.... 
semoga di berkati dan di terima  Allah....amin
Diary hari ni....ermm kul 7.pg tadi...umi 
seperti biasa tugas pagi...selesai...tunaikan yg wajib ..umi landing dulu2...kul 7 bangun balik...erm baru ler...kemas dapur..ermm masak air je..jap2 agi abah balik....
sebelum.....mandi hehehhe umi biasa ahhh jengguk bilik menjahit ...jengguk bilik alya...
perkara pertama...umi buat...pagi2 tadi biasa aahh masuk je....pakaian dalam washing...sesambil pakain siap di basuh ermmm..umi... asing2 kan baju anak2 sedara yg telah umi potong semalam....nanti abah balik abah yg tolong jahit tepi(kelim putih)
bilik menjahit umi yg macam tongkang pecah...erm bila lah ader masa ya umi nak kemas kan hua hua hua
...ptg atau malm ni..insyallah kalau tak sibuk aahhh sebab menanti kepulangan anakanda...ermmm nak pulangg
selamat pulang puteriku sayangg
pagi tadi..umi  dah asing2 kan buku2 alya yg lama2..umi asing ,,,dr dia tahun 5 dan 6..masa tu masuk pasti..al-husna
hehhehe keadaan buku2 liya yg belum di susun ermmmm..berterabur,,,kalau umi tak kemas cam tu aahhh alya nyer bilik
sebelum
selepas kemas buku2 tahun 5 dan 6 ..buku masa duk belajar kat sekolah agama pasti al-husna
mintak abah pasang kan.....rambu ramba..yg lain lak..yg lama dah boring..yg ni warna hijau ermmm cantikkk
meja study nyre lom sntuh sebab barang yg baru...nak je mintak alya yg susun sendiri..nanti dia leh berdikari..barang2 nyer masih dalam..beg plastik agi....ermm buku2 sekolah tahun 3 pun lom di beli agi...nanti buka sekolah 3hb 1 2010..barui dapat...buku2 tulis dan latihan semua di beli kat sekolah
meja pondok2 dia pun..umi dah clear tiada lagi maina2 semua dah taruk kotak...ermm bakul2 kat atas almari baju dah penuh mainan lama2 hehehhe..dan satu beg besar bertayar agi..umi sumbat2 mainan alya..nanti dia balik...tak teringat sgt ngen mainan2 nyer hehehhe
mintak2 dia tak cari2 lah...cian gak mucuk..abah ngen umi tuh,,,,
abah nak balik nanti....ader sesuatu yg suspen nak bagi kat dia..apa ya????????
set komputer ermmm..nanti internet masuk...abah kan pasang aaah..sekarang ngah format...jawi nyer...
buku latihan untuk tahun 3 dah banyak umi beli...ermm mintak lah alya tak banyak sangat main..umi nak bg tumpuan yg lebih sikit pada tahun ni...kat alya...takut2 nanti...bila masuk je internet....yg ni lak kijer dia..ermmm
barbie game lak
ermmm arkitek dah ,masuk cekk hehehheh..amboi2 siap2 komen agi..ermmmm..kalau abang kemas lagi cantik nyer hehhehe
jem jem dah siap kan kemas lah sikit..nanti mlm ni dia balik...sepah lak..umi tau aahhh dah ader kawan..tu siap main pondok2..main doktor ..main cikgu2 tu lah kijer anak daraku sorang tu kui kui..tp takpe asalkan hati dia sennag je tul tak???
ader agi..mainan besar dia yg masih tertinggal tu..tokleh nak sumbat dalam kotak kah kah terpaksa lah taruk atas2 lemari ermmmmm....yg dalam bakul...bunga2 tuh umi taruk patung2 barbie dia..kalu dia ketagih nak main sennag sikit takyag umi...pungah kotak..cian gak...nampak je besar tapi masih 8 tahuin huhuhuhu.
umi kecik2 dulu....duk main kejar2 agi umur macam dia hehehehhe
nanti umi tunjuk..gambar2 umi masa kecik....tak merasa pun..mainan2 macam alya ni..huhuhu masa tu...susah..adik beradik pun ramai hua hua hua ..tertiba rase sedeyy((kenapa ya air mata ku..berlinang2222 hua hua hua hua) hati tisu gak umi ni hehehe
masa ni umur 6 tahun....yg kecik sekali tersipu tuh pakai seluar pendek keh keh keh
ermmm bezanyerrr..........zaman umi kecik2 dulu...tu gambar umi....adik...,,dan abang dukung adik lelaki yg no 10 huhuhuhu

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...