Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, Disember 29, 2009

bisness....bio aura

tetiba teringat peristiwa pg tadi....sebab time ni takder kijer sebab tu carik kijer keh keh keh
8.30pg   kringgggg,,,kringggg ..tepon berbunyik.....sapalak pepagi call nih..hehehhe,,abang ke...baru tadi say bay,,bay nak gi kijer ,,,,kui,,kui uper-upernyer kak ipar ku yg cinonet tu hehehhe...
sayer:salam mucukkkkkk...
ani:salam nanti ani datang ambik kak kul 8.30(sore macam anak cina)
sayer:sapa ekkk..tak pacan ni
ani:boleh ke
sayerr:hehehhe nak ambik gi mana
ani:nak ajak kak gi dengar sendiri tentang bio aura tu heheh
sayer:fuyooooo nak jadi ahli ke kui kui kui
ani:bukan aahh kiter dengar je.,,,kalau berminat leh joint heheheh
sayer:okokoko jap2 agi kak call back..kene tanya abang dulu kan kan kan
ani:ok
toing toing toingggg..tepon berbunyi....hello cayang....ni umi lah..nak gitau..mlm ni...ani ajak kuar gi...ikut dia aahhh..kul 8.30
abang:...abang baru je sampai kul 8.30..letih tuuuuuu
umi: bukan nak ajak abg sekali..umi je lah hehehe
abang:oooo kalau gitu pergi aja..jgn pulang lewat2 ya
umi:itu je....pesan abang ..oklah dia kasi...janji ptg ni..umi dah janji nak beli behun campur kweetiou supppp perut untuk abang wokehhh...doakan 
kejayaan itu.....jem jem jem....rm2800 cash hhehhehe
memandangkan hari ni...dah hari selasa...ermmm umi lak kijer...abah pun sama...ermmm tak jadi gak nak ....smbung cuti2 malaysia...ermmm duk tilik2  note...erm bulan 1 ni..
insyallah...14hb 1 2009....bersama dengan tarikh....lahir arwah yang ke....7,tahun ni..kalau arwah masih ader...mesti umi duk sibuk cari baju sekolah untuk anak lelaki kan kan kan...,takpelah...insyallah panjang umur..umi dimurahkan rezeki anak lagi....ermm takmo sedey2..dohhhh,,,,14 hb 1 ni kene gi kuatan lagi ader perbicaraan ermmm
hari ni...selasa  ...2 hari agi umi last kijer...ermmmm,tak tau aahh dapat berblog atau tak..sebab nanti bila masuk kijer barui...kat kedai jahit,mesti takder masa nak ..bukok blog huhuhu...insyallah malam kut heheheh...kalau tak gedebummmmm kui kui Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
tetiba ...terasa sunyi..lak...alya takder...ermmm lusa baru balik..ermmm,duk tenggok2 blog kekawan...semua yg ader anak2 duk sibuk uruskan ekk..semalam gi mydin...ermm seronok lak tenggok satu family tu...duk layan kerenah 4 org anak dia..ermmm yang satu tu duk mintak..pensil warna...yg satu tu..beg hehehhe
yg tu nak ini..yang tu nak tu ...pening nampak mak ayah hehehe....tp seronok kan kan..kan...
..........
umi ader satu akak ermmm kak blog heheheh kawan blog nama nyer kak nzahttp://4fn1mn.blogspot.com/...ermm suker tenggok keluarga..bahagia ni...ermmm..nak2 umi tenggok gelagak dua beradik,,,,
ni..yang sebaya ngen anak umi...alya dan arwah haqeem  hehehhe
sorry kak nza snap gambar anak2 ya 
ni haaa adik farouk n naurah..ermmm..untuk adik farouk dan naurah makcik,,,,doakan semoga..menjadi anak yg soleh dan solehah ya...belajar sungguh2 ya.

salam,,,kemarin umi  cuti kijer...ermm bangun pagi2 jengguk mini garden..yg tak berapa nak menjadi lagi tuhuhuhu..bila lah agarnyer dapat buat mini garden cam ni...ermm..sukerneyr tenggok pagar..putih ....

ermmm comel kan kan kan

umi dah lama duk berangan ader umah...ngen taman yg macam ni..ader kolam ikan..ermm bestnyerr...bila kuar umah sejuk aja mata tul tak???

abang balik kul 8.30 pagi...ermm umi pun siap2 nak ikut abah ke bandar kt..erm hari ni abah nak bayar roadtex kereta....hari ni bonda pun nak ikut ..jalan2 ermmmm..kul 10 turun dr umah terus ke ..tempat insurans...abang..lps tu..umi lak ke pasar payang..teman bonda beli barang2....

umi lak ke kedai kain..untuk beli kain sekolah alya heheh

gambar kat ..payar payang...ermmm..alya takder, tak best sesangat jalan2...lps je beli barang2 yang di perlukan...umi ngen bonda ..ikut adik bongsu.,..nak ajak gi cari...toys untuk baby aufy...ermm abang lak terus  ke kedai komputer nak beli ..barang laptop dia...

berkenan tenggok basikal saiz ,,,alya tuh///warna pink..ermmm

muka frust gak,,,tpp takpe ader cam nak gi ngen hubby lah tu kui kui kui..datang semula.....next next
hajat hati nak je ambik kasut alya satu pasang lagi...erm tak jadi aahhh...mlm ni kut datang semula huhuhu
lps beli nasi untuk tengah hari..kami pulang...ermm sampai kat umah dah kul 3 ptg...ermm perut dah mula....berbunyik..ermmmm..hari ni...menu nasi bungkus lauk tunjuk..ermm bestttt
tak sempat nak snap gambar time makan heheheh..sebab lapar sgt keh keh keh
..lps mkn..rehat2 umah bonda..kul 5 dah nak balik...adik ajak ke pantai...erm umi ngen abah...ajak bonda ....ermmm kami ke pantai..tenggok..pantai....kat kampung kami..dah tak seperti dulu agi.,...sayang sgt2..pantai yg dulu nyer tenang...dan damai...sekarang...sebab hakisan dr tambatan laut...erm jalan2 di tepi pantai semua dah musnah...
pokok rhu tanda jalan..sekarang tempat yg kita duk mandi2 dulu semua dah jadi lautan huhuhu
,,,tenggok beza...pantai dulu dan sekarang...ermm
tenggok jalan2 semua rosak...takder lagi..pokok rhu semua dah tumbang...ermmm ..pantai ni yg dulu nyer jadi daya tarikan..kat kampung...kami selalu mandi- manda hujung minggu.,..dan berkhemah pada malm2 minggu bersama keluarga...ermm sekarang tinggalk kenangan
barang2 keperluan umi...untuk menjahit...erm sambil tuh beli kan pezen untuk liya...bila dia balik nanti/....errrm unmi belikan 2 set colour air..dan buku untuk mewarna..mesti alya ngen ima happy
semalam abg ipar call..nanti khamis mlm nak hantar liya,,lps tu nak tido umah umi..ermm jemput2 lah
lps je...beli barang2 yg di perlukan je..sebab barang2 dapur semua dah beli minggu lps...
sampai je kat warong katana..tuh tengah ader pengambaran ....warong-warong kita kiter...ermm yg di kendali kan..oleh khadi.....ermm anak mami..ermm kebetulan umi dah lewat..kul 11 mlm..ermmm acara tuh dah nak berakhir..sempat gak.,..rakam gambar dia heheheh..ramah gak si radhi ni....dia nyer pengarah siap tanya nak bergambar tak.,..heheh takpe lah malu..lak...sebab si liya takder lak malam tu huhuhu..kalau liya ader mestiu hahppy sebab dia suker tenggok...si radhi ni..dalam lakonan anak mami tu//kukukuk
umi duk asyik tenggok lagak radhi yg lograt penang heheh
radhi ngah bergambar ngen...pekerja..warong katana..ni..ermmm semua lelaki..erm , ,.lyanan nyer best..masakan nyer best,.,,special lagi.......................................satu lagi cepat sgt....

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...