Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, Disember 28, 2009

salam ermmm....hari ni ahad 27hb 12 2009...dah dua hari mucuk umi duk kat paka ermmm...hari ni hajat hati nak bercuti....nak ke bandar kt,,,nak gi beli kain sekolah alya..lom jahit agi keh keh..anak2 sedara nyer tudung n baju pun lom siap agi...ermmmm
.
.
.
.
ya allah permudahkan urusan aku...
tahun ni ..tudung alya umi tak jahit tempah je....yg z@z nyer brand..ermm lagi senang..sebab sekolah dia takpe bebas je nak pakai tudung camna..tak lah susah sgt...heheheh
gambar ngen mucuk..mesti diselit selalu ..bg menghilangkan windu...huhuhuhu

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...