Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Disember 18, 2009

deco oooo deco

tenggok paip yg takder ..batang ajaibb sunghguh terpgun kami melihat hehehehe

seronoklak..biler teringat ...pameran mlm tu....rase nak gi semula je...20hb ni dah last huhuhu masa lak mencemburui kiter...huhuhu,umi terkilan tak dapat nak masuk klass selama 2 jam tu..dia nak ajar cara2 buat deco untuk barang2 terbuang...contoh2 tin biskut,,,buat dr tisu je...yg di lukis pun ader..

tin biskut yg telah selesai di deco ermmmm comelnyerrr

seronoklak..b

jumaat~~ cuti

susahnyerrr....nak cari kasut

kasut liya..sampai dua kedai...cari tak jumpa...padahal bukak sekolah lambat agi...atau..umi yg lewat beli...semua kasut dah habis stok...tuk tuk gi cari kat pasarayaku ..aja ,,,,,

 

umi pepagi dah basuh baju,,,,kul 8 pagi umi ngen abah ke pasar kem...(pasar pagi)
nak je beli kan bekpes...ermmm kalau tak gi pasar ..tu tak sah...kalau pagi jumaat lah keh keh keh
air soya besttttt..tenggok beli rm 1 dapat 1 jug hehhe
alya ngen ima nasi air....sama lah ngen umi ermmm besttt
dahlah best murah lak...rm 2 jeejejje sebungkus
makanan wajib liya....kopok gorenggg
ni lak kuih wajib ummi....poket doremon..
abah ngen putu piring nyerr
abah biasa aahh nasi himp[it ngen sate..
budak dua org ni duk ambik kesempatan....lak abah ..mesin rumput dia lak duk sibuk mandi kuh kuh
ermmm best nyer tenggok pokok2 bunga umi dah berbunga ,,,berbudi pada tanah kan dapat hasil heheh

alya ngen hazeem

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...