Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, Disember 03, 2009

esok cuti..yaay

esok jumaattttttttttttt
petang ni nak gi pasar malam..beli apa ekkk..nasi kerabu....air soya ..ermmmm apam balik....putu bambu keh keh keh..mlm ni abg kijer malam..huhuhu boleh ke tenggok nenek kebaya,,,kang tak leh tido kua kua kua....selamat bercuti...erm...yaaaayy esok cuti....best nyerr duk umah hehehehhe
tak yah mai kijerrr  

semua tinggal kenangan

 sampai je kat hospital kuala terengganu pukul 10 pg..abah terus ke...bilik fisoterapy...hari ni kami bertiga je,,,takder budak cinonet tu..alya je lah sorang2.
 
lajunyerrr tinggal umi dia ekkk
 
sempat agi dia tunjuk cara menghisap madu bunga jarum emas....
hehhehe tak mabuk ekk....
 
 
mentang2dah biasa  mai teman kan abah...lelaju je,,tinggal ummi ngen abah dia
 
ummi ngen abah yg koyya
 
20 minit "eletroterapy"
 
20 minit" hot pad"


budak yg mula monconggggggggggg
 
mula2 suker je
 
 
 
  
hehhehe bergambar ngen cayang



dalam satu jam aah tunggu abah ,,,heheheh lelama gak....datang aah satu keboringan....mengatuk pun ader alya dah mula muncung..sebab...booooooooooringg 

 


 okkk dah siappppppppppppp...baru ler dia senyumm....huhuhu umi tau anak umi lapar..hehhehe ..terus masuk bandar ganu jap..umi nak beli kain sekolah alya hehehhe
.
.
 
dah masuk bandar hehehehhe
apa ekk nak beli,,,,,jem jem jemm
 
inilah bandar terengganu darul iman
 
hehehehhehe kedai kain....dan sebelah agi mega lace.. 
 hehehhee
 
ermm comelnyerrr rama2 kecil nak je beli taruk kat bilik lya banyak2 hehhe
 
beli peklakas jahitan
 
cute2 nyer
 
sempat agiii
 
dahhhhh berkenan apa tu ekk
 
umi gi beli barang untuk langsir lak
 
yang mana satu ekkk
dah lah cantik murah2 lak,,,,,,,warna gold ke...warna kayu ekkk
rm 2.30  beli 20 pcs
 
yg besar ....boleh aaaggg  dia bg rm 7.oo satu nak ambik 20 pcs
 
jem jem jem abah ngen anak dia tang lain...ummi lak tang lain,,,semetara abah ngah order kfc umi lak melilau..kedai kain hehhehe 
 
hehhehehhehe..umi dah mengular
 
semua nyer comelnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ermmm..duit je tak comellll
1 untuk alya dan satu agi untuk ummiiiii
 ermmmmm cantiknyerrrrrrrrrrrrrrrrr,,,macam ular...abstrak,,,,aku suker corak2 camni..corak2 org tua

hehehhe
ermmmmmmmmmmm gilos
memandang kan badan besar kene cari yg memanjang..dan colour gelap2 sikit baru ahhh hhehhehe sesuai
 
 alya jangan jeles.....alya punya ader jugak,,,pink colourrrrrrrrrrrr
heheheh umi nyer hijau ngen ungu

 
 
ermmmmm tetiba rase laparrrr
abah dah siap makn tinggal umi..hehehhe sebab umi lambat gi beli kain,,,,abah habiskan dulu...huhuhu takp2 kejar masa....bukan senng nak jalan2 time2 hujan camni..hari ni alhamdulillah hujan tak lebat sgt...
 

 

 
kenyanggggggggggg alhamdulillah
 
memandangkan adik sorang aja ader vkat umah,,hari ni..bungkus ajalah ....bonda ngen adik lelaki gi kuala berang ader kenduri....umah abang kak ipar...tinggal adik pompuan yg bonsu aja...heheh
 
aiskrim....lakkkkkkkkkkk
 
tetiba teringat lak kat keropok lekor ermmmm
keropok lekor "bukit tok beng"ermmm sedapp sohor lah kat ganu niiii

abah singah kat pantai..airport jappp..ambil pasir nak taruk dalam besen aaahh tempat si comel...buang hajat hehehhehe
 
time ni angin kuat sangattt
  
 
permandangan pantai kampung batin....yg telah di tambat untuk buat landasan kapal terbang
 
 
lapangan terbang sultan mahmud kuala terengganu
 
permandangan pantai sebelum siap projek landasan kapal terbang
 
dulu selalu petang 2 bawak budak2 datang mandi laut
sekarang dah tak bolehh,,,bahaya
 
knangan tahun lepas....sekarang sudah berubahhh
 
mula2 projek tambak laut...............cantik kan permandangan....sekarangggggggggggg takder dahhh
 

 
 

 
kenangan terbaru............pantai yg telah di tambat....di kelilingi batu batan...huhuhu ..musim tengkujuh,,,semua musnah
 
kenangan alya kat pantai kampung akuuuuuuuuuuu
 



kemusnahan pantai time musim tengkujuh
  
sedih lak aku tenggok pantai yg dulu sangat canti..permandangan nyerrrrrrrrr
sekarng sudah hancur kerana pembangunannnn


semua pokok rhu dan kelapa tumbang...disini lah dahulu nyer pantai yang arwah ayahku mencari rezeki,,,,seorang nelayan,,,,kampunggg
 



Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...