Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, November 30, 2009

potret masa kecik2

 

 seiras wajah sepupunyer

 
ini potret arwah haqim 

potret alya 1o hari 
,,,ni zaman dulu2 masa ni aku baru je berumur 5 tahun,,hehehe cuba teka yg mana stu aku,,huhuhu ni gambar zaman dulu kih kih ...ni lah umah bonda aku masa dulu2

 

gelagak anak dan anak 2 sedara...yg poyo


alya ngen uda

huhuhu kalau dia tau mak sedara dia taruk gambar ni,,mesti marah beb
hehhe
 
2 beradik yg cute -miut
 
mawardah ngen kakak nyer

 
adik aufi,,,,erm,,sedap nyer tido
.





aku kene marah,,sebab kucing


 salam....kelmarin kucing alya hilang aku lak kene marah,sebab aku taruk kucing tu duk kat luar,,,aku bimbang kucing tu berak dalam kain langsir aku,,,hua hua hua,,abg dah cakap biar je,,kucing tu duk dalam umah,,kalau dia berak abah cuci,,huhuhu...
aku lak..nak gi kijer alya ikut aku gi umah bonda nak main ngen adik aufi,,kebetulan cuti sekolah ni.
 
alya happy lah dapat main ngen adik aufi tiap2 hari

abah kijer...aku bukak tingkap supaya kucing tu dapat aah masuk dalam umah,,dan kuar bila nak berak hahaha
....'
aku balik lewat aah kelmarin,,
  sampai je umah aku dah rase tak sedap hati,,,,alya terus panggil kucing dia,,,,hua hua hua 
tarakkkkkkkkkkkkkkkk
dia doh nampok,,,macam sedihh
kucing dia takdok,,,,heheh kucing tu dia bg nama comel,,,sebab ..dia teringat,dgn kucing yg hilang dulu,,kucing tu dia jumpa,,,kecik aje,,,tepi jalan,,,dia jaga,,,sampai kucing tu,,besar,,,huhuhu tu la dia sedih sgt,,ni lak,,,tok wan dia kasi,,kucing baru,,,lagi aahh sedih...

huhuhu bonda aku,,,yg asyikkk,,duk dgr citer ,,tu ha
...
aku sampai je,,,aku terus masuk bilik,,cari2 takder gak,,,lps tu,,,,alya lak,,,tepon abah dia...aku tak dgr lah dia cakap apa,,,,huhuhu
lps sembahyang ,alya bg tau,,,jap agi ummi tepon abah ekkkk,nampak dia doh merah mata.
umi tepon abah,,,abah oyak,,
abah: bapo,,nyer gi ltak kucing luar
ummi:ummi bukok doh tingkap tak tau lak,dia lari
abah:kesian ke binatang
huhuhuhuhu
nada suara abah,,,,,dok puas hatiiiiiii
ummi mesej>>>maaf lah tak sengaja,,,ltk kucing luar..
huhuhu....abah jawab,,,kesian ke binatang,,,huhuhu
aku tahu aahh abah,,,,nyer perangai heheh
aku takut gak,,,,sebab degil,,dia doh oyak,,jgn ltk kucoing kat luar aku ltk luar gakkkkk
huhuhuhu
.
.
.
.
.
.kul 8 .30 aku dgr kete abah ,,,hehehhe erm,,aku terus masuk dpur siap2,,nasi,,,huhuhu ,alya nangis oyak kucing dia tak jumper,,,,huhuhu aku apa agi,,,,takut gak
lps tu,,,,abah cari aahh area tu,,,,
entah camna....5 minit lps tu,,bunyilah miow....mioe...miow..
uper2nyer,,,,dia duk umah sebelah,,,,anak jiran sebelah umah aku,,yg pegang,,,jiran tu,,baru 2 hari,,pindah,,umah,,
kebetulan,,,dia dengar kete abah balik,,trus dia lompat,,kluar kah kah,,kah,,aku lak,,duk sebab je,,kat bilik air,,huhuhu.,,]

malu pulok,,pikir2..alya lak,,mintak maaf sebab dia gi oyak ke abah umi,,,wak kluar kucing tuh,,,,alya rase bersalah gak,,,tenggok umi dia sedih kua kua kua
.
.
.
.time tu aku fikir lps tu,,malas doh nk layan kucing tuh,,,,
tapi tokleh kucing tu,,baik dsan nakal,,lps aku ok doh,,aku gi tenggok tv,,,,hehehhe iya2 je,,,dia duk mai tepi aku,,,heheheh tido,,kua kua kua
nakal pulok,,citer,,,
tp kenangan,,kene marah sebab kucing


 
 

ini lah si comel alya 



Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...