Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, November 21, 2009

कटी kijer

candit gambar pelamin,,gambar tak clear guna tepon cap itik huhuhu

sambil2 tunggu nak je gi jamuan,,,tututu kak ipar ngen bonda,,,,

hari sabtu,,aku duk umah je,,tak kijer hari ni,,,sebab nak menjahit caling2 anak sedara aja,,ahh tolong,,,ganti jaga cc ni,,cuti sekolah tak kisah lah sgt ken ken,,ken,,,..kul 2 ptg tetiba perut lapar,,,hehehe ajak abg mai umah bonder,,nak gi kat jamuan,,dekat je ngen umah bonda,,,kebetulan hari ni ade dua tempat,,heheh yg mana satu ekk nak gi,,,,,,tuin tuin,,gi umah yg paling dekat aja,,ahhhh kebetulan hujan lebat selebatnyer,,,alya lak tak nak ikut pun,,duk mandi hujan umah kakak ipar ,,,,,,,,,,eeeeeeeee alya...tadi dia ikut ,,pak sedara dia ke,,,pasti seberang takir,,,

Tu bonder aku tudung krim,,,baju biru tu mkn,,,jangan tak makan,,ekk ibu ku cayang

heheheheh'apa tulisan ni ekkkk,,tetiba taip2 kuar india,,huhuhu nak translik camna ekkk

सलाम,,हरी नि सब्तु अकू कटी किजेर... हरी सिअप्कन मेंजाहित,,सेमालम काक पोह मई उमः हंटर दुइत अल्हम्दुलिल्लाह,,,,बाजु राया हाजी लिया पुन दह सिअप,,हुहुहू,,,,यह हंटर.....

హరి ని,,మైన ఉమః బొందర్ గి,,,జముయన్ ఉమః సెదర,,హుజన్ lebat

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...