Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, November 20, 2009

kacang botol ,,,yg solong

cara2 menjahit heheh ,,,mari belajar menjahit teman umi jahit ekkk lya.

salam,,hari ni,,,aku cuti,,jumaatttttttttttt..lahhh....tadi aku jahit,,alhamdulillah,,,dah banyak siap hheheh happy,,ni mai umah bonder jap,,huhuhu,,jenguk,,pg tadi hujn lebat,,,,,lebat selebatnyer,,huhuhu,,,abg kijer tokleh kuar lah,,sebab hujan,,kalau ader abg,,boleh gak,,kuar2,,ngen kete,,huhuhu aku tak berani nak bawak kua kua kua,,ni ha,,aku mai gak umah bonder aku,,sebab nyer adik lelaki aku,,wak tipu,,,umah bonder naik air huhuhu,,aku macam takmo caya doh,,tapi,,,dulu aku tak caya jugak,,,last betoi,,huhuhu kene lagi,,tapi takpe,,,aah memang hajat aku nak mai,,umah bonda pun nak cari mee sop,,aku ngen alya aja ader umah abg kijer hehehhehe....cuaca gelap manjang je ni,,,,jap2 agi nak gi jalan2 kat kawasan perumahan pusu tiga,,,,tempat tu biasa naik air,,tahun lepas naik air paras dada,,tadi aku mai sini,,aku nampak,,dah banyak kereta,,,duk tersidsai tepi jalan,,huhuhu

alya yg terkilan,,hari tak masok gapo,,,,air takdok,,,nasib baik air kat tangki ader,,boleh aaah ambik air sembahyang,,jimat2 ,,simpan kut2 malam ni takder air agi huhuhuhuhuhuhu..

mengadap nasi,,,,umah ku yg macam serabai,,,

tu tenggok,,ulam kacang botol,,,yg pertama,,,aku ambik,,,,kacang yg pertama,,,,,aku tanam sendiri heheh

aku masak,,,heheheh macam biasa aaahh singan ikan,,,,ulam2,,,huhuhu

best sihhh

t

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...